Huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yökkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yökkö

Vieras
Kohta pääsee kotiin nukkumaan ja sit ois yks yö vielä edessä. Kamalaa vaa ku kurkkuun sattuu, päätä särkee ja korvat kutisee :/ ja särkylääkkeitä olen jo nappaillu..toivottavasti saisin nukuttua!

Hyvää Sunnuntaita kaikille!! :)

No huomenta :)

me täällä opetellaan imetyksen saloja uunituoreen tytön kanssa, hänellä ikää 1,5vrk:tta.
Nyt on valvottu kahdesta asti jajatkuvasti tisseilty ja vaihdettu vaippaa.

Jokohan kohta pääsis nukkumaan :D

Ihana , rauhallinen sunnuntai aamu . Takkaan sain just tulet :)
Pakkasta mittarissa taas melkein -20 . Iltapäiväksi lupailee jo hieman lauhempaa, sitten ulkoillaan kunnolla.
Koitas mennä kotio sitten lepäilee ja parantelee itseäsi . Mulla oli eilen koko päivän pääkipua. Ja kurkussa on tuntunut jo pari päivää. Välillä koittaa joku lentsu iskeä :(

Mukavaa sunnuntaita kaikille !! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:
No huomenta :)

me täällä opetellaan imetyksen saloja uunituoreen tytön kanssa, hänellä ikää 1,5vrk:tta.
Nyt on valvottu kahdesta asti jajatkuvasti tisseilty ja vaihdettu vaippaa.

Jokohan kohta pääsis nukkumaan :D

Oih, ONNEA pikku prinsessasta :heart: :heart:

Hyvää huomenta.

Zombietäytteinen yö takana taas. Mutta ainakin olen nukkunut pitkästä aikaa. Heräsinkin yöllä, mutta onnistuin nukahtamaan uudelleen. Ja nyt vielä heräsin ihmisten aikoihin. Nyt kuuntelen musiikkia mp-3 soittimella ja palstailen omaksi ilokseni. Vain yksi kolmesta lapsesta on kotona ja sekin herää varmaan vasta tunnin kuluttua. Omaa aikaa siis, käytän sen palstailuun. :D

Huomenta!

Meilläkin pitäis tänään vihdoin lauhtua tuo ilma; vielä on mittarissa -16, mut jospa se siitä vielä tippuis... ja vihdoin oon oppinu sen, että kahvimotti kannattaa täyttää ensin vaan puolilleen, niin se ehtii jäähtyä ehkä juotavaksi ennen kuin muksut herää. Ihana rauha =)

Onnea rinsenssasta Tiniille :flower:

Huomenta vaan :wave:

Mä olen ollut jo pari tuntia hereillä, kun menin typeränä ottamaan ummetuslääkettä eilen päivällä illan sijaan...eli tuo wc on tullut tutuksi muutaman viime tunnin aikana :laugh: Nää on näitä raskauden mukavia puolia :headwall:

Pienin on jo pystyssä ja me juhlittiin jo kovasti kun saatiin ekaa kertaa aamupisut pottaan :D

Huomenta! =) :wave: Mä tässä odottelen että lapset lähtee mummilassa käymään päiväksi. Mun pitää mennä käymään pyhäkoulua vilkaisemassa kun se alkaa ja sitä ennen kirjoittaa lista pyhiksen oppilaista valmiiksi. Kannatti jättää viimeiselle päivälle kun on ollut koko joulukuu aikaa.. :whistle:

Huomenta!

Mie heräsin jostakin käsittämättömästä syystä 6:30 ja mies ja tyttö edelleen vetelee unta palloon |O Mies ei oo ilmeisesti saanu yöllä unta koska nukkuu tossa sohvalla eli tuskin on kovin aikaisten nousemassa ylös mutta tyttö herää varmaan kohtsillään. Päivällä salille ja täytyy viedä luistimet teroitettavaksi...

Kiitos onnitteluista :heart:
kyllä ne pienet vaan on niin ihmeellisiä! Väsyttää julmetusti mutta silti vaan jaksaa hymyilyttää kun sydän meinaa pakahtua onnesta :)