Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja salla:Töihin lähdössä. Eikös se ole paras tapa juhlia tätä työnpäivää
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:Sitruuna :hug: Jos mies on ennenkin noin tehnyt, niin ehkä on aika miettiä että ero on paras ratkaisu.
Niinpä!
Miehen asenne, :" ainahan me voidaan saman katon alla asuu.. ja hän käy välillä sitä panemassa..."
|O |O Kun kysyin miks hänestä tollanen tuli.