Huomenta.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Huomenta!
Mitäs sulle vispilä muuta kuuluu? :wave:
Eipä kummempia. :whistle:

Pitää kohta mennä suihkutteleen muksut, pakata niille vaatetta jne. mukaan ja sillee. Siis oikeasti, mitä hittoa mie teen sillä aikaa, kun muksut on mummilassa? :D Nyhjään vaan koneella ja välillä siivoan ja tuijotan kotia joka EI sotkeennu 5 sekkaa siivouksen jälkeen? Tai no niin, pe vetäisen perskännit ja onhan tässä shoppailuaikaakin sitten. :p

Äh, kaksoset kiukuttelee. Miks nää viimeiset hetket ennen muksujen poistumista on ne kamalimmat?
Teet kaikkea kivaa,mitä päähän juolahtaa ja otat rennosti B)

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Huomenta!
Mitäs sulle vispilä muuta kuuluu? :wave:
Eipä kummempia. :whistle:

Pitää kohta mennä suihkutteleen muksut, pakata niille vaatetta jne. mukaan ja sillee. Siis oikeasti, mitä hittoa mie teen sillä aikaa, kun muksut on mummilassa? :D Nyhjään vaan koneella ja välillä siivoan ja tuijotan kotia joka EI sotkeennu 5 sekkaa siivouksen jälkeen? Tai no niin, pe vetäisen perskännit ja onhan tässä shoppailuaikaakin sitten. :p

Äh, kaksoset kiukuttelee. Miks nää viimeiset hetket ennen muksujen poistumista on ne kamalimmat?
Teet kaikkea kivaa,mitä päähän juolahtaa ja otat rennosti B)
Eli nukun, nyhjötän tietokoneella, siivoan, pelaan Wiillä, shoppailen, ryyppään ja öö. Ei hitto, mul tulee oleen tylsää.

Huomenta!

Aamu alkoi aamukahvilla ja kohta pitäs jumpata *miksei tänä aamuna huvita sitten yhtään ja vatsaakin vääntää*
Siivota pitäis kans ja iltapäivällä lähden kaason kanssa väsäämään hääkutsuja ja muutenkin suunnitteleen hääjuttuja :D

Huomenta ! Tämä viikko meneekin sitten kokonaan sairaan tytön kanssa kotona. Eilen lekurissa oltiin. Sai lääkkeet. Jos alkas tauti helpottaa. Kamala lentsu ( ikinä ollut noin kipeä ) Sekä korvassa tulehdus . :(
Mutta tänään mäkin nukuin 7 asti . En muista milloin viimeks ois näin käynyt :D:D
Nyt puuroilemaan :p
Ihanaa torstaita kaikille !!! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Huomenta ! Tämä viikko meneekin sitten kokonaan sairaan tytön kanssa kotona. Eilen lekurissa oltiin. Sai lääkkeet. Jos alkas tauti helpottaa. Kamala lentsu ( ikinä ollut noin kipeä ) Sekä korvassa tulehdus . :(
Mutta tänään mäkin nukuin 7 asti . En muista milloin viimeks ois näin käynyt :D:D

Minä jo ihmettelin, että missä meidän aikainen maraboumme on?*hymyilee*

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:

Minä jo ihmettelin, että missä meidän aikainen maraboumme on?*hymyilee*
Tosi outoa kun vasta 7 heräsin .
Kun aina vapaallakin tulee 5-6 aikaan noustua :) ( Arki aikaan ) Mutta kyllä on levännyt olo :) Piha siivousta taidan jatkaa tuossa auringon paisteessa. Tyttö vielä sisätiloissa tänään.

Huomenta :wave:
Me toivutaan tänään eilisetä kuumeesta tirpan kans eli kotona ollaan päivä. Jos vihdoinki sit sais juurikasvun värjättyy ja muuten vaan oltuu niin siinähän se päivä meneekin. Iltapäivällä sit lenkille ku mies kotiutuu

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Me toivutaan tänään eilisetä kuumeesta tirpan kans eli kotona ollaan päivä. Jos vihdoinki sit sais juurikasvun värjättyy ja muuten vaan oltuu niin siinähän se päivä meneekin. Iltapäivällä sit lenkille ku mies kotiutuu
Mulla samanlaisia suunnitelmia, väriä päähän ja illalla lenkille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulla samanlaisia suunnitelmia, väriä päähän ja illalla lenkille :D
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis, meinaatko sä vispis ryypätä???Luulin että oot absolutli:eek: Mut pidä lystiä!
En ole absolutisti, mutta todella harvoin voin vetää kännit, muksut kun eivät ole useinkaan samaan aikaan yötä pois. Nyt sitten on ruhtinaalliset kaksi yötä poissa kaikki, toisen päivän tuhlaan kännissä olemiseen. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
oi..mä keksisin mitä vaan jos olis kaikki muksut pois. :p :D
nauti hiljaisuudesta..se on ainakin harvinaista.
On kyllä harvinaista juu. Sinne menee nyt lasten 4v serkkutyttökin yhdeksi yöksi. :D On siellä mummilla sitten hulinaa. No, entinen pph, eiköhän se kestä. :D

:wave: Huomenta!

Poika lähtee kohta eskariin.
Mä tyttöjen kans kotona.
Mulla kotihommia ja tyttöjen kans väritetään vesiväreillä.
Poika pitäs hakea eskarista yhdeltä ja sit tullaan laittamaan ruokaa ja mennään pihalle.
Klo16-16:30 mulla on keskustelu ja pojalla haastattelu eskari tädin kanssa.
Kotona ollaan ilta.

Yhteistyössä