Siis myönnät meneväsi viinakauppaanAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Tyttö eskariin, kaupungille tarvikehankinnoille itse.
Rautakauppaan ja värisilmään, mitäs mies siihen sanoo?Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Siis myönnät meneväsi viinakauppaan
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Huomenta! Tänään tulossa mukava työpäivä meidän hauskan harjoittelijan kanssa. Illalla on siivottava.
Ihana leffa. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Huomenta! Iltavuoro, uuden harjoittelijan ohjaamista tiedossa. Nyt aamusta lapset koulutielle ja oleilua kotosalla, joku kotihomma pitää viitsiytyä hoitamaan. Tai sitten otan nokoset tai katson Hiljaiset sillat.
Siinä on hienoa se, että päähenkilöt ovat edelleen vanhempia kuin minä *nauraa*Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ihana leffa. :heart:
Minunkin kyllä olisi viisainta ja hyväksi mennä ulkoilemaan, eikä vaan sohvaa pitää paikallaan.... Laitoin eilen soittimeenkin kymmenen uutta levyä, ei voi moittia lenkkimusiikin puutetta*hymyilee*Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Huomenta. Lenkille ainakin vauvan kanssa tänään, sitten lakanoiden vaihtoa ja vähän siivoilua.
Minun on pakko päästä ulos, koko viikon olen nyhjännyt sisällä kipeenä. :snotty: Olen siis koukussa kävelyyn.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minunkin kyllä olisi viisainta ja hyväksi mennä ulkoilemaan, eikä vaan sohvaa pitää paikallaan.... Laitoin eilen soittimeenkin kymmenen uutta levyä, ei voi moittia lenkkimusiikin puutetta*hymyilee*Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Huomenta. Lenkille ainakin vauvan kanssa tänään, sitten lakanoiden vaihtoa ja vähän siivoilua.
Minä en ikävä kyllä ole tällä erää. Laiskistunut tässä keväällä. Kuinka pitkiä lenkkejä teet?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Minun on pakko päästä ulos, koko viikon olen nyhjännyt sisällä kipeenä. :snotty: Olen siis koukussa kävelyyn.
On siinä ihanaa se juonikin. Tosin loppu on persiistä. :'(Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Siinä on hienoa se, että päähenkilöt ovat edelleen vanhempia kuin minä *nauraa*Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Ihana leffa. :heart:
Eipä kummempia.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Huomenta!
Mitäs sulle vispilä muuta kuuluu? :wave: