Huomenta.

Huomenta.
Aamu käynnistyy kahvin ja palstailun merkeissä. Kohta lähden töihin ja töiden jälkeen ois tiedossa ihan tätä perusarkea ja kotihommia, sekä tytön ja koirien kanssa leikkimistä. Mies on iltavuorossa eli nähdään nyt aamulla ohi mennen kun hertän sen kun lähden ja illalla nähdään kun mennään nukkumaan. Tuskastuttavan pitkiä nämä miehen iltavuoro viikot, mutta eiköhän tästäkin viikosta taas selvitä.

Kankaiden leikkaamista, hevoset pihalle, esikoinen toimintaterapiaan josta systeri hakee sen heurekaan.
Pienten kanssa kotiin, ompelua, ruokaa, ompelua, paskanlappamista, ompelua. Ratsastamaan tai kärryttelemään kunhan isäntä tulee töistä. Ompelua, ruokaa, ompelua, ompelua, hevoset sisään, ompelua...
Ja pari kakkupohjaa pitäis jossain välissä väsätä.

Huomenta!
Stadiin hakemaan pilttikansia, ehkä vois mummilla käydä samalla :) Otan pikkulikan mukaan, säästän bussimaksuissa ja saan olla likan kanssa kahdestaan, isot olkoon tarhassa.
Sitten kotiin, tiskausta, imurointia jne...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Huomenta. Lenkille ainakin vauvan kanssa tänään, sitten lakanoiden vaihtoa ja vähän siivoilua.
Minunkin kyllä olisi viisainta ja hyväksi mennä ulkoilemaan, eikä vaan sohvaa pitää paikallaan.... Laitoin eilen soittimeenkin kymmenen uutta levyä, ei voi moittia lenkkimusiikin puutetta*hymyilee*

Taa
Huomenta!

Mulla on päivän ohjelma vähän avoin, kun kaveri perui meidän treffit :(
Aamusta vois piipahtaa kirpparilla ja iltapäivästä varmaan lähdetään harjottelemaan pyöräilyä tytön kanssa.

Tai sit lähen hakemaan maalia. Jos vaikka ehtis maalata nuo keittiön kaappien ovet ennen vauvan tuloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Huomenta. Lenkille ainakin vauvan kanssa tänään, sitten lakanoiden vaihtoa ja vähän siivoilua.
Minunkin kyllä olisi viisainta ja hyväksi mennä ulkoilemaan, eikä vaan sohvaa pitää paikallaan.... Laitoin eilen soittimeenkin kymmenen uutta levyä, ei voi moittia lenkkimusiikin puutetta*hymyilee*
Minun on pakko päästä ulos, koko viikon olen nyhjännyt sisällä kipeenä. :snotty: Olen siis koukussa kävelyyn. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Huomenta!
Mitäs sulle vispilä muuta kuuluu? :wave:
Eipä kummempia. :whistle:

Pitää kohta mennä suihkutteleen muksut, pakata niille vaatetta jne. mukaan ja sillee. Siis oikeasti, mitä hittoa mie teen sillä aikaa, kun muksut on mummilassa? :D Nyhjään vaan koneella ja välillä siivoan ja tuijotan kotia joka EI sotkeennu 5 sekkaa siivouksen jälkeen? Tai no niin, pe vetäisen perskännit ja onhan tässä shoppailuaikaakin sitten. :p

Äh, kaksoset kiukuttelee. Miks nää viimeiset hetket ennen muksujen poistumista on ne kamalimmat?

Yhteistyössä