Huomenta!

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Eilen sateli illalla hiukan vettä ja olin varma, että tänään kaikki lumi on poissa, mut ei! Tuolla se edelleen on! =)

Aamukaffeet keitetty, eka kuppi menossa :p ja perunalimppuu... Nam!

Kuis siellä aamu sujuu?

Huomenta! Aamupalat ja -kahvit nautittu hyvin nukutun yön jälkeen. :) Täällä satoi illalla paljon lunta, tein lumityöt vasta kahdeksan jälkeen ja nyt aamulla ei sitten tarvitse. Kohta töihin.

Huomenta :( Vaikkei tässä edes nukuttu oo TAASKAAN... Pakko oli raahautua ylös kuudelta kun poika tuntu niin läpöseltä (37,5 lämpöä) niin piti soitella päikkäriin, anopille, sinne ja tänne että sai lastenhoidon hoidettua. Nyt sitten kuppi tai pari kahvia naamaan ja menoksi... Parempaa päivänjatkoa kaikille =)

Pakkasta edelleen monta astetta, hyvä homma! Kohta lähden viemään koululaiset opintielle, toipilaita vielä, joten lälly äiti ei laita pakkasessa pysäkille seisomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minä olen jumissa :snotty: pitikin eilen käpytellä pitkin kyliä sohjossa vaunujen kanssa. :snotty:
No ei sillä, kunto on ihan olematon, että hyväähän se teki. :whistle:

Tuon takia mä otan sade/räntäkelillä mielummin käyttöön sateenvarjon ja rintarepun... Eilenkin totesin että se on huomattavasti kätevämpi välillä. Toi juniori myös nukahtaa liki välittömästi kun pääsee reppuilemaan. Tasapainottaa hyvin kun kauppatavarat on selkäpuolella toisessa repussa. :) Alkuun otti pirusti selän päälle,mut nyt menee jo hyvin. =)

Lapsi on kolmatta päivää kuumeessa ja nuhanen. Viime yö taas nukuttiin vain noin 15min pätkissä kun lapsi heräsi yskimään ja yritti saada henkeä. Sängystä oli päästävä pois jo 6.09 joten piiiiiitkä päivä taas tiedossa. Keitin väsyneenä, silmät ristissä VIIMEISISTÄ kahvinjämistä itselleni kahvia ja kuinka ollakaan, sekosin laskuissa ja nyt kahvi on kunnon tervaa ja oksennus meinaa lentää kun juon sitä mutta pakko on juoda!! Lapsi katsoo Pikku Kakkosta ja vaatii jatkuvasti lämmintä mehua, mitään se ei kuitenkaan suostu syömään. Ja pakkasta on joten en viitti lähteä kauppaan lapsen kanssa. Huoh.

Yhteistyössä