HUOMENTA , se on taas maanantai aamu !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta. Väsy on valtava, mutta töihin pitäisi kyetä. Takana 5:n päivän tiukka työsaldo sekä viikonlopun koulutusviikendi ja huonosti nukuttu hotelliyö sekä liian pitkiksi venyneet koulutuspäivät. Vapaata ei siis viime viikolla ollut yhtään. Ja tänään pitäisi jaksaa pirteänä ahertaa. Illalla haluun saunaan ja nukahdan varmaan samaan aikaan kuin pojukin... Mutta juuuh...nyt kylmään suihkuun, että josko tästä hieman piristyis...

HUomenta vaan kaikille!Pakkasta -1 ja kohta kans lähdössä,ekaks ipnana hoitoon ja sit töihin,sopivan kiireinen päivä edessä :) Mä kyllä oon kiitollinen että on toi työpaikka mihin mennä,on se sellainen henkireikä kuitenkin :)

Huomenta!
Mies lähti yöllä ajoon, poika ja mä herättiin tossa seitsemän jälkeen, yhdeksältä alkaa kahden tunnin mittainen kerho pojalla, sen ajan mä varmaan istun tässä koneella. :D
Kirppikselle aattelin mennä tänään ettii pojalle jotain olovaatetta. Alkaa collegehousut käymään pieniks, samoin t-paidat.
Ihan kiva päivä varmaan tulossa! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sinirastas:
Huomenta myös! Väsyttää mutta avoimeen päiväkotiin pitäisi pian pikkujätkän kanssa lähteä. Ensikertalaisia, kyllä jännittää! :D

Rohkeesti vaan, täällä ei oo tänään missään mitään, Huomenna vasta kerhopäivä ja toimintakeskuksessa tapahtuu. Mua ei niin kauheasti innosta mutta muksu tykkää käydä.

Huomenta vaan!
Minäkään en pidän maanantaista mutta tämä päivä vaikuttaa ihan kivalta. Aurinko paistaa ja lapset ovat suht rauhallisia. =) Saa juoda rauhassa aamukahvia. Yöllä oli vain yksi herätys, muuten nukuin 9h unet, melkeenpä liikaa jo. :whistle:

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä