Huomenta! Se on perjantai tänään!

Pyhä jysäys

Aktiivinen jäsen
13.06.2008
4 298
0
36
Mitäs suunnitelmia viikonlopuksi?
Mä meen tänään rakenneultraan ja huomenna ois siskon lapsen 2v synttärit.
Lahja pitäis käydä tänään ostamassa.
Muuten viikonloppu menee vaan ollessa ja mitään ihmeempiä tekemättä.

Juu, taas on perjantai ja viikonloppu edessä . Kauhee miten nopeasti tääkin vuosi taas vierii kohti loppua :)
Vkonlopulle ei vielä mitään kummempaa suunnitelmaa. Vapaata aikaa perheen kesken, ulkoilua ym :heart:
Ei että mä rakastan viinkoloppu aamuja ja yhteisiä kunnon aamiaisia rakkaiden kanssa.
Nyt töihin. :wave:

Huomenta! :wave: Tänään on kyllä omituinen päivä, miehellä vapaa ja pienetkin saavat olla kotona, minä siis lähden tästä kohta töihin, ihan yksin! :o En joudu herättämään yhtäkään kiukkuavaa lasta, en väkisin pukea, en viedä kahteen eri paikkaan hoitoon! Saan vaan rauhassa juoda kahvini ja laittaitua ja lähteä, laittaa autoradion täysille ja kurvailla töihin! Ihanaa! :D Pieniä on mun ilot! HEH!

Huomenta!
Tänään pitäs saada kissimissi eläinlääkäriin ja siis sitä ennen kuljetuskoppaan :kieh:
Ja viikonloppuna etätehtävien tekoa, hurjaa :snotty: ja tietty ihan vaan oleskelua omalla porukalla :heart:

Huomenta!

Tänään olis tarkotus saalistaa joululahjoja, että sais ne ennen vauvan tuloa ostettua.
Viikonloppu kai menee pakkaamisen merkeissä, keskiviikkona pitäis saada avaimet uuteen kotiin :) Ja siivotakin pitäis |O

töihin menossa. just luin uutisia ja E-junat ei kulje joten radan vartta ajellaan tänään taas.
ytv onneksi lisännyt vuorojaan joten ei paniikkia ollenkaan.
ei vaan huvittais ollenkaan mennä töihin :headwall:
huomenna aamulla pikkukundin lätkä treenit ja sit illalla katsomaan Jokerit-Ilves peliä :D
sunnuntaina pojun treenit taas joten se siitä löhöilystä :(
ai niin ja koululaisilla on huomenna koulupäivä :D

"Lokaloma" alkaa lapsilla kausijuhlan jälkeen... saa nukkua viikon ajan aamuisin pitkään :saint: :D Ja luultavasti hermo palaa viimeistään tiistaina, kun kaikilla on määrättömän tylsää :whistle:

Mutta maalia pitää käydä ostamassa!

Mä keittelin pilttipurkin esikoisen pissakoetta varten, odottelen, että hoitsu tulee sen kohta hakemaan. Junnu on lunssassa, joten kamalan riemukasta viikonloppua ei ole luvassa. Esikko lähtee sunnuntaina syysloman viettoon mummolaan.

:wave: Huomenta.

Ei sen ihmeempiä suunnitelmia viikonlopuksi kuin siivoilua ja perheen kanssa yhdessä oloa,ulkoilua.
Kohta lähden viemään poikaa eskariin ja iksompaa tyttöä päiväkerhoon.
Sillä aikaa ,enen kuopuksen kanssa mun ystävän luo hoitamaan hänen samanikäistä tyttöä kuin kuopus on eli 1v1kk ikäistä. Ystäväni menee kampaajalle.
Sitte haen muksut ja mennään kohtiin. Kun mies tulee töistä niin lähdetään kauppaan. =)

Mukavaa viikonloppua kaikille. :flower:

:headwall: :headwall: :headwall: niin on pe.. tyttö oksentaa.

lääkärille mennään 11.30 kun tarvin saikkulapun. Huomenna töihin. kaupassakin piti käydä, mut se taitaa jäädä ukon kontolle..

Ei erityisempiä vklsuunnitelmia. Tänään on parturi ja toivottavasti vauva ei häiritse tukanleikkuuta niin, että joudun poistumaan pää puoliksi leikattuna. :laugh:

Huomenta =)
Aloitetaan viikonloppu leikkipuiston grillillä hampurilaisia grilallatessa. Illemmalla sauna ja huomenna lapset lähtee yökylään, esikoinen äitini luokse, käyvät kuulemma Sirkus Finlandiassa ja kuopus miehen mummin luo (eka yökyläily!) minä aion ommella ja siivota kunnolla eli käydä kaappeja läpi, se ei onnistu lasten ollessa kotona kun yhden kaapin tyhjennät niin ipanat levittää kamat samantien ympäri asuntoa :headwall:
Illalla sitten jotain yhteistä kokkailua ja sen sellaista miehen kanssa :heart:

Huomenta! Ei mitään suunnitelmia. Mies on poissa, minä siivoan lauantaina ja sunnuntain möllötän kotona. Ketuttaa kun en muistanut tuota miehen reissua ja ilmoitin koiran kisoihin, enkä nyt pääsekään sinne... 39 euroa meni ihan hukkaan :/

Vien mukulat kesän taideleirin viikonloppujatkoille. Itse illalla Leonard Cohenin keikalle. Huomenna teen aktiivisesti koulutehtäviä ja sunnuntaina menen töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Vien mukulat kesän taideleirin viikonloppujatkoille. Itse illalla Leonard Cohenin keikalle. Huomenna teen aktiivisesti koulutehtäviä ja sunnuntaina menen töihin.

*vihertyy kateudesta...*

Kohta jalkahoitoon,ja sitä ennen poika kaverille siksi aikaa hoitoon :) Muuten ollaan pojan kans ilta kaksin kotona,kun mies on kuitenkin töissä pe ja la-illat/yöt. Sunnuntaina ehkä sitten porukalla ( me 3 ja miehen veli ja avovaimo ) mennään kalamarkkinoille ja sieltä syömään johonkin :p

Yhteistyössä