Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuin myös.Onko rakkautta ilmassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuin myös.Onko rakkautta ilmassa?
Joooo![]()
. Ollu jo pidemmän aikaan :heart: :heart: :snotty:
Entäs sulla?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuin myös.Onko rakkautta ilmassa?
Joooo![]()
Entäs sulla?
![]()
Kiva kuulla.Mulla on ollu jo 14 vuotta ja edelleen oon täpinöissäni tilanteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Eilen huono päivä
Ryppyjä rakkaudessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Eilen huono päivä
Ryppyjä rakkaudessa?
Ei vaan Pms-oireet otti musta vallan ja olin vähän masis. :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Eilen huono päivä
Ryppyjä rakkaudessa?
Pms?
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Eilen huono päivä
Ryppyjä rakkaudessa?
Pms?
http://www.always.fi/pms-symptoms.html :snotty: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:huomenta![]()
aamusta alkaen pojan mustasukkaisuutta kuunnellessa :/ Mä en taas saisi edes koskea vauvaan tai esikoiseennoin kuukauden tätä on jo kuunneltu, millon tää loppuu?!? :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuin myös.Onko rakkautta ilmassa?
Joooo![]()
Entäs sulla?
![]()
Kiva kuulla.Mulla on ollu jo 14 vuotta ja edelleen oon täpinöissäni tilanteesta.
Vau! Onnea teille :heart: :heart: . Hienoa kuulla vielä pitkästä kestäneestä suhteesta joka jatkuu rakkaudenkipinöissä![]()
:heart: :heart: IHANAA!
![]()