Huomenta! Parempi mieli tänään :) :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Kuin myös. :D Onko rakkautta ilmassa?

Joooo :) :). Ollu jo pidemmän aikaan :heart: :heart: :snotty: :D Entäs sulla? :p

Kiva kuulla. :) Mulla on ollu jo 14 vuotta ja edelleen oon täpinöissäni tilanteesta.

Vau! Onnea teille :heart: :heart: . Hienoa kuulla vielä pitkästä kestäneestä suhteesta joka jatkuu rakkaudenkipinöissä :p :p :heart: :heart: IHANAA! :D

Huomenta!

Mustakin tuntuu, että tästä päivästä tulee parempi kuin eilisestä.

Kuopus nukkui ensimmäistä kertaa 11 tuntia putkeen eikä esikoinenkaan hiippaillut yöllä meidän sänkyyn. Varsin rauhallinen yö siis takana.

Huomenta vaan!
Yöllä herättiin esikoisen oksentamiseen. Sen jälkeen taistelin saadakseni unen, mutta ei onnistunut. Onneksi palsta on auki 24/7 :D

Ihan mielenkiintoinen keskustelu käytiin eutanasiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Eilen huono päivä

Ryppyjä rakkaudessa?

Ei vaan Pms-oireet otti musta vallan ja olin vähän masis. :snotty: :whistle:

Pms?

http://www.always.fi/pms-symptoms.html :snotty: :snotty:

Siis uusi nimi kuukautisille :D

Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
huomenta :)
aamusta alkaen pojan mustasukkaisuutta kuunnellessa :/ Mä en taas saisi edes koskea vauvaan tai esikoiseen :( noin kuukauden tätä on jo kuunneltu, millon tää loppuu?!? :headwall:

Toivottavasti pian :hug: :hug: :heart:

Kuin myös. :D Onko rakkautta ilmassa?

Joooo :) :). Ollu jo pidemmän aikaan :heart: :heart: :snotty: :D Entäs sulla? :p

Kiva kuulla. :) Mulla on ollu jo 14 vuotta ja edelleen oon täpinöissäni tilanteesta.

Vau! Onnea teille :heart: :heart: . Hienoa kuulla vielä pitkästä kestäneestä suhteesta joka jatkuu rakkaudenkipinöissä :p :p :heart: :heart: IHANAA! :D

siis jos tätä meilläkin jatkuis noin kauan?!
:heart: :heart: :D :D :D :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: IHANAA!!!!!!!!!!! :heart:

Yhteistyössä