HuOmenta pakkasaamuun !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Mikä tiistai fiilis ?? Täällä ihan pirteä.
Taas pakkasta mittarissa -18. Ihanaa kun loppu viikolle lupaa lauhaa , pitkästä aikaa :)

Nyt aamupuuroa ja mustaa kahvia .. sitten töihin. =)

Viimeksi muokattu:
Huomenta... Mä oon niiin väsynyt edelleen (univelkaa) ja ukko vielki kipeenä. Mä en tiedä kui se voi edes olla näin paljon kipeenä. :O Viimeisen puolen vuoden aikana koko aika enemmän tai vähemmän :(

Myötätunnot miestäsi kohtaan. Oon ite samanlainen sairastelija, allergioigen takia. Mies taas ei oo koskaan kipeenä, urheilija kun on. Kyllä siinä kateellisena aina katon kun ite makaa sängyn pohjalla nenäliinoineen ja toinen viilettää menemään. :D

Huomenta!
Miulla pyörii mahassa ku tänään pitää mennä ammatinvalinnanohjaajalle. Jännittää, niinku kaikki vastaavanlaiset tapaamiset yms.
Tarviikohan sinne ottaa mitä mukaan? Tietokoneella niillä luulis olevan miun koulutus- jne. taustajutut kun useamman kerran oon työharjottelussa ollu sitä kautta..siitä tosin on vuosia.

Aamupalaa tässä yritin närppiä, ei oikeen maistuis mut sain kuitenkin puuron alas ja kahvia laitan just menemään :)

Huomenta! Ihan justiin pitäs pukeutua ja lähteä kouluun, lomat lusittuna. Aloitan suuntaavat opinnot, vai mitkä ne nyt oli.. Väsyttää kun aamuyön valvoin kun mieskin valvoi.

huomenta.

heräsin tänään 7.30, painoin kaukosäätimestä kahvin päälle ja nousin 7.45. Join kahvit ja herätin tytön että ehtii päiväkotiin kun on tänään uintipäivä. Tai sitten ei :headwall: en ollu ymmärtänyt että se ei vielä tänään ole, vasta ensi viikolla alkaa taas... huoh.

ja pakkasta on -25, prkleen autokaan taas lähteny käymään. sillähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa ettei sitä muistanut kukaan laittaa roikkaan illalla... kyllä uuden auton pitäs prkl lähteä ilman kokoaikaista lämmitystäkin. Nih kerta. stana.

eli huomenta vaan.

Mä yritän tässä vasta heräillä pikkuhiljaa. x) Jäin 8 maissa vielä sänkyyn vetelehtimään ja nukahdin uudelleen, kunnes mies tuli kivasti herättelemään ja kertomaan että mun tee on valmis. :rolleyes:
Huomenet siis.

Ja pakkasta näyttäisi olevan -19.9. :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä