Huomenta kylmään aamuun!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
On niin kylmä, varpaat on ihan jäässä |O :D !! Tää on kyllä kivaa, syksy tulloo ja pian tulee joulu :heart: :).. Tänään olisi tiedossa oikeasti siivousta, imurointia ja silleen. Mitäs teillä? Hauskaa viikonloppua kaikille :heart:

Huomenta sinnekki -ja kaikille muillekki tietysti!
Meillä aamu alko heti 5 jälkeen..Neiti herätti virkeenä ku mikä. No, ei auta ku ylös, vaihtaa kuivaksi ja alkaa keittää itelle aamukahvit ja puuro neitille.

Onneksi, IHANAA ku talvi tulee! Lähteväppä kaikki öttimönkiäiset! Hyi kamala, pötkötin tuossa sohvalla aamuhämärässä ja aloin imettää tyttöä. Laitoin sit käen mun reiden päälle. Ihmettelin, et mikä ihmeen limanen juttu mun käteen osu! Katoin mun kämmentä. ja joku saamarin etana siinä vönki!! Siis HYI!!!!! Käsi vispas ja vatkas ku mikä, ja lähtihän se toukka siitä meneen..

Siis hyi hitto, minä niin inhoan kaikkia tuommosia pieniä limasia inhottavia matoja ja toukkia....PAINAJAISIA!

En mä ees käsitä mistä se on voinu tulla muhuh kiini..

Mut onneks talvi tulee!

Ja omatekoset villasukakki on jo jalassa ekaa päivää tälle syksylle :)

|O

Huomenta.. Kauhee räkätauti pukkaa ja olokaan ei oo mitään mahtavin, mutta töihin on mentävä kun kaverille lupasin, enkä ala perumaan enää. Illalla on sitte pesisjoukkueen kera saunailta, joten kiirettä pukkaa.. Huomenna mä en tasan tee muuta ku nukun! Sovin jo miehen kanssa etten tuu kotiin yöksi nii saan nukkua pitkää huomenna.. :D

Ihanaa kun sai muuttaa takaisin omaan sänkyyn nukkumaan. Villasukat olen kaivanut jo esiin ja nukkunutkin jo pari yötä ne jalassa.
Ei me mitään ohjelmia olla nyt täksi viikonlopuksi laitettu, kun esikoinen makaa kuumeisena.

Yhteistyössä