HuOmenta kAikille !! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta, huomenta :) Juuri tulin suihkusta, jostain syystä en osaa aloittaa aamuani ilman sitä?? koitin tuossa siivoilla, mutta suihkuun oli päästävä.. Jos vaikka aamuteetä keittäisi kohta ja sitten koiran kanssa pidemmälle lenkille (ja taas suihkuun)!

Aurinko paistaa <3 Tänään vanhemmille poikkeamaan - tätiä perheineen moikkaamaan.. siellä 1,5 vuotias pojan alku - kummipoikani ja serkkuni <3

Tästä tulee niin hyvä päivä :) Ja jossain piilossa katseilta voin esitellä äidilleni ultrakuvaa pikkuisesta!

Huomenta! Mies ja lapsi vielä nukkua posottaa ja itse heräsin 20min sitten. Keitin maailman paskimmat aamukahvit ja yritän nyt kitata niitä alas. Sitten vois koiran kanssa lenkille kun on vielä viileämpää.

HUomenta huomenta! Mä yritän potkia ukkoa pakkaamaan reppunsa, me lähetään kohti helsinki ja siitä muumiristeilylle :D ihanaa, mä tykkään matkata!!! Tiiä vaikka ehtis siinä stadissa kaupoillakin pyörähtää... :xmas:

:D jihaa mikä olo. Pitkä juoksulenkki ja suihku takana. Nyt puuro porisemassa.
Odottelen isäntää ja tyttöä sitten vain aamupalalle. Nukkuvat vielä. :heart:

Nyt keräämään taas tuoreet marjat pihalta puskasta puuroon :p

Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
HUomenta huomenta! Mä yritän potkia ukkoa pakkaamaan reppunsa, me lähetään kohti helsinki ja siitä muumiristeilylle :D ihanaa, mä tykkään matkata!!! Tiiä vaikka ehtis siinä stadissa kaupoillakin pyörähtää... :xmas:

Oli ihanat muumiriteilyt meillä! Nauttikaa siis hurjasti! Lapsille oli paljon mukavaa tekemistä!

Ja ihanat huomenet muillekin, me suunnataan häihin :) Ei muuta ko valmistautuu!

Huomenia!

Tänä aamuna ei ois jaksanu millään herätä,maha on kipee (liekkö vieläkin mahataudin jälkiaaltoja vai mitä lie) ja kurkkuunkin koskee.
Mies menee tänään viettää omaa aikaa kaveriporukan kans, mahtaa tulla pitkä päivä lasten kans...mitähän keksis?

Hyvää huomenta sinnekkin =)
Pikku-sälli herätteli jo puoli seiskan aikaan, muut nukkuu edelleen joten vietetään vielä rauhaisaa lastenohjelmientuijotus aamuhetkeä =)

Tänään ratsastaan/hevosteleen esikoisen kanssa ja illalla lilaa luomeen ja ystäväpariskunnan tupareihin, eli ei ihan perinteinen la-ilta tiedossa.

Yhteistyössä