Huomenta kaikille!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vm-66:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Huomenta vaan kaikille..herätys jo kuudelta..miettimään esikoisen 16-vee asioita.. :( (menkat myöhässä, raskaustesti näytti miinusta mutta...)
ja sit toisaalta taas sitä, että kaikista pienimmäinen kasvaa vielä masussa... =)
Ilot ja mietinnät rintarinnan....

Toivotaan että asiat selviää parhain päin:)

Niinpä...kysyin tytöltä, et tehtäiskö testi uudestaan kun se edellinen tehtiin viikko sitten...suuttui...ettei kuulema tarvitse...mut mitä se muutakaan olis, ei kai menkat jää pois nuorelta likalta ihan ilman syytä. :(

Voihan ne jäädä, jos laihtunut rajusti, on stressiä tai vaikka hormonit sekaisin. Itse veisin nuoren lääkäriin. Siltäkin varalta, että jos on raskaana, ehtii vielä miettiä jatkoa, kun tarpeeksi ajoissa se huomataan.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Huomenta vaan kaikille..herätys jo kuudelta..miettimään esikoisen 16-vee asioita.. :( (menkat myöhässä, raskaustesti näytti miinusta mutta...)
ja sit toisaalta taas sitä, että kaikista pienimmäinen kasvaa vielä masussa... =)
Ilot ja mietinnät rintarinnan....

Toivotaan että asiat selviää parhain päin:)

Niinpä...kysyin tytöltä, et tehtäiskö testi uudestaan kun se edellinen tehtiin viikko sitten...suuttui...ettei kuulema tarvitse...mut mitä se muutakaan olis, ei kai menkat jää pois nuorelta likalta ihan ilman syytä. :(

mulla heitteli nuorempana. olin kai liian laiha... ja muutenkin helposti jäi pois jos oli stressiä tms. :)

meillä öristään taas tissillä. =)

Niin...täytyy toivoa, et ei mitään vakavampaa..olisko sitten stressiä likalla, ei oo ainakaan laihuuden takia poissa menkat .. =)
Huomenna neuvola-aika tytöllä, siellähän se sit selviää, ainakin jotenkin.
Kiitos tuesta..