Huomenta kaikille!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
|O |O *Haukotuksia* Vaihteeks taas tähän aikaan ylhäällä, kuopus laittoi haisevaa postia..tuli pikainen ylösnousu, kun vaippa alko falskaamaan :/ :x

No, mies tuolla nuokkuu esikon sängyssä, esikko kattoo jo nauhalta lasten ohjelmia ja myö kuopuksen kans istutaan koneella. Eiköhän tää aamu tästä.. =)

Ihanaa sunnuntaiaamua kaikille!! :xmas: :wave:

Argh... ei tunnu vielä näin aikaisin ihanalta :D |O |O Mä en enää ikinä lähde lomalle jos se tarkoittaa sitä että lapsi aikaistaa rytmiään pysyvästi KAHDELLA TUNNILLA. Flunssakin pukkaa päälle... kohta jaksa edes synnyttää kun ei saa nukkua prkl

Miunkin täytyy käyä kahvit laittamassa jos ne silmät sit aukeis..
Meille on kans flunssaa tulossa, vähän yhellä jos toisella nenä tuhisee :/
Tsemppiä millipillille!

Vähän kyllä huvittaa jo kun tää viikonloppu oli jotenkin niin fiasko... mies on ollut reissussa viikonlopun ja AINA just silloin sattuu kaikki mahdollinen.

Ensin mulle iski flunssa sitten poika eilen mätkähti puistossa naamalleen niin että nyt on naama ruvella, pissasi eilen kaks kertaa housuun jota ei oo tapahtunut pariin kuukauteen, putos tuolilta varmaan kolme kertaa, veti kauheet kiukuttelut kaupassa (yleensä sielläkin on ihan kiltisti)... ja tosiaan herää kuudelta nykyään entisen kasin sijaan. Kas kun vielä synnytys ei käynnistynyt tänä viikonloppuna :D

Ja joo, noi on kaikki pieniä asioita mutta yhteen päivään ja kaameeseen väsymykseen yhdistettynä ei kauheesti eilen naurattanut :D

Huomenta vaan kaikille..herätys jo kuudelta..miettimään esikoisen 16-vee asioita.. :( (menkat myöhässä, raskaustesti näytti miinusta mutta...)
ja sit toisaalta taas sitä, että kaikista pienimmäinen kasvaa vielä masussa... =)
Ilot ja mietinnät rintarinnan....

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Argh... ei tunnu vielä näin aikaisin ihanalta :D |O |O Mä en enää ikinä lähde lomalle jos se tarkoittaa sitä että lapsi aikaistaa rytmiään pysyvästi KAHDELLA TUNNILLA. Flunssakin pukkaa päälle... kohta jaksa edes synnyttää kun ei saa nukkua prkl

no parempi siihen jo totutella,kohta ne unet on kuitenkin vähissä kun vauva syntyy.
Niin ja Huomenta kaikille!

Alkuperäinen kirjoittaja hmmp:

no parempi siihen jo totutella,kohta ne unet on kuitenkin vähissä kun vauva syntyy.

No on joo, mutta olis ollut niiiiin ihana tää loppuaika nukkua vielä hyvin :D poika kuitenkin nukkuu yöt heräämättä ja kun itekään en herää kertaakaan yöllä ees vessaan (rv 38+0)

Huomenta kaikille vaan!

Täällä herättiin jo viiden aikaan, vauva hoidossa jolla tuo rytmi on mitä on :D
Onneks ihana päivä, antaa anteeks väsymyksen eikä tee mieli jäädä koko päiväks sisälle vätystelemään :D

Alkuperäinen kirjoittaja hmmp:

No on joo, mutta olis ollut niiiiin ihana tää loppuaika nukkua vielä hyvin :D poika kuitenkin nukkuu yöt heräämättä ja kun itekään en herää kertaakaan yöllä ees vessaan (rv 38+0)

niin juu,ja kylhän ne hormonit ja isompi olo muutenkin saa väsyneemmäksi kuin noin muuten,varsinkin kun on niitä muitakin lapsia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vm-66:
Huomenta vaan kaikille..herätys jo kuudelta..miettimään esikoisen 16-vee asioita.. :( (menkat myöhässä, raskaustesti näytti miinusta mutta...)
ja sit toisaalta taas sitä, että kaikista pienimmäinen kasvaa vielä masussa... =)

Toivotaan että asiat selviää parhain päin:)

Oi voi, mie olisin ihan zombi koko päivän jos viideltä joutuis heräämään(ja on sitä taidettu joskus nousta meilläkin tuohon aikaan)..en oo yhtään aamuihminen. :/

Huomenta! Olen viettänyt rauhallisen aamiaistunnin ihan yksikseni, poika nukkuu vielä ja mies on lähtenyt viideltä töihin. Tänään on pakko pyörittää pyykki-showta ja pestä hamsun häkki.

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Huomenta! Ajattelin tänään pestä ikkunat.

Oho. Mä en edes ajattele tuommoista vielä kuukauteen kahteen :saint:

Ihan pakko. Haluan säästää sähkölaskuissa ja luonnonvalo auttais asiaa, JOS ikkunoista näkis jotain. Mulla vaan ei taida, pentele vieköön, olla tarpeeksi sanomalehteä kaikkiin ikkunoihin. Täytyy improvisoida!

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Äippä vm-66:

Toivotaan että asiat selviää parhain päin:)

Niinpä...kysyin tytöltä, et tehtäiskö testi uudestaan kun se edellinen tehtiin viikko sitten...suuttui...ettei kuulema tarvitse...mut mitä se muutakaan olis, ei kai menkat jää pois nuorelta likalta ihan ilman syytä. :(