Huomenta ja herätys! =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meduusa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Meduusa

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
3 131
0
36
Nukkuvalta näyttää vieläkin tämä osio joten ajattelin herätellä vähäsen :whistle: B) . Minä täällä pärskin ja vilun väreet meni just ylitseni, onkohan flunssa tulossa? Kuopuksella oli vattatauti toissapäivänä mutta vielä on kovin kalpea kun heräsi tänään, eikä ruoka maistu ja vatsaan kuulema vähän sattuu :/ . Omituinen vatsatauti, ei tuosta ota selvää.

Mutta aurinkoista huomenta jokatapauksessa kaikille =) ! Täällä paistelee aurinko B) , mutta kylmää on näin aamulla, mies sanoi että oli parisen astetta kun hän heräsi *hrrrr*.

Huomenta!
Koululaisia kuskattu kouluun ja nyt pikkutyttöjen kanssa kotona.
Minulle iski silmätulehdus molempiin silmiin tämän flunssan takia joten ei kiva :(
Aurinko tosiaan paistaa ja mukavan syksyinen ilma =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 09:30 Footballers Wife kirjoitti:
Huomenta! =) Lähdössä viemään esikoista tarhaan, sitten tytön kanssa varmaan poiketaan kaupungilla. Tyttö tykkää shoppailusta kuten äitinsäkin. Mukavaa päivänjatkoa! =)

Mukavalta kuulostaa siihen verrattuna että minä meinasin imuroida tänään :o :D . Mukavaa päivää sinullekin :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 09:32 baby5 kirjoitti:
Huomenta!
Koululaisia kuskattu kouluun ja nyt pikkutyttöjen kanssa kotona.
Minulle iski silmätulehdus molempiin silmiin tämän flunssan takia joten ei kiva :(
Aurinko tosiaan paistaa ja mukavan syksyinen ilma =)

No voi rähmä, toivottavasti sinulle on lääkettä silmiin? Ulos tästä kyllä pitäisi vääntäytyä kunhan kuopus on katsonut tuon lasten leffan ja saisin hänelle edes leivänmurusen menemään....

Huomenta huomenta!
Juu flunssaa pukkaa meilläkin kaikille muille paitsi isännälle...siis minä ja kolme lasta ollaan kaikki flunssan kourissa :/
Just koitin tossa soitella ja sit kävinkin paikallisessa tk:ssa kysymässä lääkärin aikaa tuolle meidän 7 kk ikäiselle, kun hengittää niin raskaasti "vatsallaa" eli käyttää lisävoimana vatsalihaksia kun ei keuhkot enää riitä. Mutta eihän tuohon pääse, ne akat siellä luukulla vaan ihmettelee, että "no mikäs nyt on hätänä" -siihen semmoiseen v-mäiseen tyyliin, että mitäs sää tänne luitas raahaat....pitänee lähteä päivystykseen klo 16 jälkeen. Tosin mä olen vannonut yksityisten lääkäreiden nimeen, mut niillekin on vaikea saada aikaa näin yht'äkkiä...kun haluisin periaatteessa käydä samalla lääkärillä kaikkien lasten kanssa, enkä aina eri lääkärillä.
Kai tässä muuten potis flunssan pois ihan rauhassa, mutta ollaan lähdössä reissuun vajaan 2 vkon päästä, niin että olis kiva kun edes suurinosa perheestä olis täysissä ruumiin ja sielun voimissa.

No,olihan taas sepustusta kerrakseen :whistle: :whistle:

Nyt on mentävä välillä kotiaskareisiin....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 09:36 linnunpönttö kirjoitti:
Huomenta huomenta!
Juu flunssaa pukkaa meilläkin kaikille muille paitsi isännälle...siis minä ja kolme lasta ollaan kaikki flunssan kourissa :/
Just koitin tossa soitella ja sit kävinkin paikallisessa tk:ssa kysymässä lääkärin aikaa tuolle meidän 7 kk ikäiselle, kun hengittää niin raskaasti "vatsallaa" eli käyttää lisävoimana vatsalihaksia kun ei keuhkot enää riitä. Mutta eihän tuohon pääse, ne akat siellä luukulla vaan ihmettelee, että "no mikäs nyt on hätänä" -siihen semmoiseen v-mäiseen tyyliin, että mitäs sää tänne luitas raahaat....pitänee lähteä päivystykseen klo 16 jälkeen. Tosin mä olen vannonut yksityisten lääkäreiden nimeen, mut niillekin on vaikea saada aikaa näin yht'äkkiä...kun haluisin periaatteessa käydä samalla lääkärillä kaikkien lasten kanssa, enkä aina eri lääkärillä.
Kai tässä muuten potis flunssan pois ihan rauhassa, mutta ollaan lähdössä reissuun vajaan 2 vkon päästä, niin että olis kiva kun edes suurinosa perheestä olis täysissä ruumiin ja sielun voimissa.

No voi harmi :( ...toivottavasti tervehdytte pian tai ainakin reissuun mennessä! Uskon kyllä että kahdessa viikossa paranette oikein hyvin :hug: ...mutta harmi jos ette ole kerinneet pakkailemaan ja nyt sitten olette sairaina :/ . Jaksamista kovasti teille sinne :hug:

Pari astetta, hrrrr... Meillä on vielä onneksi aamuisin asteet pysyneet yli kymmenen. Loppuviikoksi lupailtiin parikymmentä. :)

Lapsilla alkoi päiväkerhot ja viikot onkin aktiivista kerhotoimintaa täynnä - vain perjantait "vapaata". Katellaan miten jaksavat (isukki siis kotona), pakkohan ei ole joka kerta mennä, mutta innoissaan ovat olleet.

=)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 09:40 Meduusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 09:36 linnunpönttö kirjoitti:
Huomenta huomenta!

No voi harmi :( ...toivottavasti tervehdytte pian tai ainakin reissuun mennessä! Uskon kyllä että kahdessa viikossa paranette oikein hyvin :hug: ...mutta harmi jos ette ole kerinneet pakkailemaan ja nyt sitten olette sairaina :/ . Jaksamista kovasti teille sinne :hug:

Kiitos kiitos! Juu, eiköhän tämä tauti saada taltutettua =)
Huolettaa eniten tuon pienimmän puolesta, tämä on ensimmäinen flunssa hänellä ja jänskättää vähän että meneekö korviin...Muutenkin saattaa sit lentokoneessa ottaa korviin, saatikka että olis alla tulehdus.. :\|

mutta huomenta kuitenkin :D

Meillä oltiin jo eskarissa ja käytiin kaupassa. Odotellaan esikoisen kuvataidekouluun lähtöä ja kuopuksella olisi vielä neuvolakin. Ohjelmaa riittää siis kiitettävästi vielä tällekin päivälle =) .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2005 klo 09:41 mamma-72 kirjoitti:
Pari astetta, hrrrr... Meillä on vielä onneksi aamuisin asteet pysyneet yli kymmenen. Loppuviikoksi lupailtiin parikymmentä. :)

Lapsilla alkoi päiväkerhot ja viikot onkin aktiivista kerhotoimintaa täynnä - vain perjantait "vapaata". Katellaan miten jaksavat (isukki siis kotona), pakkohan ei ole joka kerta mennä, mutta innoissaan ovat olleet.

=)

No nyt on meilläkin päin +16 lämmintä, ihana ilma, harmi vaan ettei siitä kerkiä juuri nauttimaan :/ . Kuopus ei jaksanut aamulla ulos heikon vointinsa vuoksi mutta nyt hän tuolla kuistilla puhaltelee saippuakuplia kun minä olin ensin hänen kaverinaan. Nyt oli pakko tulla vahtimaan ruokaa sisälle yms. kotihommiin kun iltapäivällä on taas tiedossa kuskaamista :headwall:

Iltapäivää kaikille!

Meillä raivoaa taas flunssa..poika-parka kipeä,nenä vuotaa ja yskittää ja luultavasti äiskäkin tulee saamaan tästä osansa..kurkku kipeä.Nyt onneksi poika sai unen päästä kiinni ja on huilimassa.Äiskä ryntäsi nettiin vaikka voishan sitä vähän siivoilla :whistle: ..ei vaan jaksa,huomenna sitten viikonloppusiivous ;)

Yhteistyössä