HuOmenta ,,, hRrrrrr !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ihanaa Ystävänpäivää !!!
:heart: :heart: :heart:
Nyt voi huudella pakkasaamua täältä etelästäkin kunnolla !
-22 mittarissa . Voi sanoa että silmät aukeaa viimeistään töihin kävellessä. Vaikka kyllä muutenkin ihan pirteä olo :) .

Kivaa päivää kaikille ! :xmas:

Kahvii kahviii :p

Huomenta!
Tupakkilakkoa tässä yrittelen. 2. päivä menossa ja ainakaan pää ei enää särje toisin kuin eilen. Kaipa tämä himo tästä helpottaa.
Täällä -28 ja ei huvittaisi yhtään pistää nenäänsä pihalle. :)

HUOMENTAAAaaa! :)

Tänään päivä tuntuu taas hieman hyvemmältä näin sanoakseni :)

Toinen kuppi (..tai ämpäri... mikskä kukakin tuon luokittelee...) kahvia menossa, typsy kattoo tuomas veturia ja poitsu värittelee värityskirjaa.

Huomenia ja hyvää ystävänpäivää kaikille :heart:

Kuopiossa taitaa olla -24. Kohta typylle ja pikku miehelle päälle ja eskaan viemaan neitiä. Poika läks jo kouluun ja isäntä verikokeeseen.

Yleensä isäntä herää 11 maissa. Ja pikku mies jää aamulla isin kaa nukkuu kun vien neitin eskaan. Joten hieman erillainen aamu meillä. Jännitystä elämään :laugh: *vitsi*

Onneks pikku mies ei pahemmin välitä vaikka hänet ennen aikojaan herättelee. Nytkin jokeltelee siskolle tuolla onnessaan.

Hyvää ystävänpäivää Oulusta!
Mittarissa jököttää -32 astetta ja päätin tuossa äsken, että lapset menevät päiväkotiin vasta ysiksi. Ei tarkene vielä lähtä tonne ulos, ku pitää herätä eka
r075.gif

Huh, tänään ensimmäinen työpäivä pitkään aikaan. Tuonne 30-asteiseen pakkaseen pitäisi lähteä autoa starttailemaan. Järkky ilma! :(

Onko Suomi jotenkin siirtynyt Siperiaan?

Huomenta, ja hyvää ystävänpäivää kaikille!

Mie sain vasta kahvikupposen eteeni, en oo ehtiny vielä päivän pakkaslukemaa ees tiirailla.
Meilläkin oli vaihteeksi puurot koko porukalle tänä aamuna, mies ne aina keittää kun sattuu kotona olemaan ku mie oon kai liian laiska.:ashamed:

Aha, kuulemma -26 näyttää meillä mittari..liian kylymää miulle..sais mieluummin olla saman verran plussaa. Tai no, ei ehkä ihan..:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meillä toinen ulkomittari hyytynyt mutta toinen muistaakseni näytti 25 astetta.
Autohan se ei sitten lähtenyt käymään, joten mies veljensä kyydillä lähti töihin. :(
Mä taisin kokonaisuudessaan nukkua yhden tunnin koko yön aikana, jiphiii! :(

Mä mietin päätäni nyt puhki mikä se ohjelma on ku tuli ykköseltä tai kakkoselta. Se muija ketä kirjotti niitä rikosromaaneja jotka oikeesti tapahtu.. Joku Murder she wrote mut mikä sen suomenkielinen nimi on! :O

Nii juu, huomenta. Kahvia :)

Meillä toinen ulkomittari hyytynyt mutta toinen muistaakseni näytti 25 astetta.
Autohan se ei sitten lähtenyt käymään, joten mies veljensä kyydillä lähti töihin. :(
Mä taisin kokonaisuudessaan nukkua yhden tunnin koko yön aikana, jiphiii! :(

Mä mietin päätäni nyt puhki mikä se ohjelma on ku tuli ykköseltä tai kakkoselta. Se muija ketä kirjotti niitä rikosromaaneja jotka oikeesti tapahtu.. Joku Murder she wrote mut mikä sen suomenkielinen nimi on! :O

Nii juu, huomenta. Kahvia :)

Murhasta tuli totta.

Yhteistyössä