Huomenna!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Huomenna olisi päiväkodissa eka harjoittelu päivä, mua niin jännittää jo! Kahden viikon päästä alkaisi sit kunnolla, eli onneksi on aikaa harjoitella kunnolla... Poju on aika ujo eikä ole muihin lapsiin tottunut eikä muutenkaan ihmisiin niin hyvin. Miten muilla ujoilla lapsilla on päiväkodissa menny? Olisi kiva kuulla kokemuksia :) . Vaatteita oon jo nimikoinu ahkerasti, pitääköhän sukatkin nimikoida? Sisätossutkin pitäisi ostaa ja ja ja... Toivottavasti lähtee huomenna harjoittelu hyvin käyntiin :D

Meillä oli pojat jo "isoja" kun aloittivat päikkärissä. Asutaan pienellä paikkakunnalla eivät olleet paljon muiden lasten kanssa olleet tekemisissä mutta päiväkodin aloitus alkoi todella hyvin. Minulle itselle taisi olla "surullisempi" kokemus kuin lapsille

Meil meni ihan hyvin hoidon alottaminen vaikka ujo tuo meitin poika onkin. Ekana päivänä kun hain nii ei ois halunnu ees lähteä kotiin. :) Meil jäi sairastelun takia tutustuminen väliin, mut ei se haitannu menoa lainkaan.
Mie en oo sukkia nimikoinut muut vaatteet kyllä.

Mun poika täyttää nyt 1 1/2v, joskus mietin ku poika synty että joskus päiväkoti aika koittaa ja tässä sitä nyt sit ollaan, tuntuu niin hassulta miten aika menny. Mä luulen että kun poika jää sitten yksin sinne niin en itse osaa olla, varmaan itkukin saattaa tulla.. Maistuuko teidän lapsille hyvin ruoka siellä? Sekin jännää, siis kaikki jänskää :D!!! Onneksi meidän päiväkodin tädit on niin mukavia ja ihania :).. Vähän aluksi epäilin minkälaisia ne on kun käytiin tutustuu mutta positiivisesti yllätyin, paljon negatiivista oon kuullu päiväkodeista yms...

Yhteistyössä