huomenna se alkaa...

Heissan taas! On tässä ollut "pientä" jouluhulinaa päällänsä niin ei ole joutanut kirjoittelemaan tännekään :)
Just tulin tuossa saunanpesusta ja aamulla leivottiin korvapuusteja. Nyt olo on aikalailla naatti \|O

Huomenna joulusiivous ja kenties kuusikin jo laitetaan valmiiksi. On se ihanaa sitten kun pääsee rauhoittumaan joulutunnelmaan oikein kunnolla. Leivin uuniakin on lämmitelty että saadaan kinkku paistettua aaton vastaisena yönä. On ihana herätä vastapaistetun kinkun tuoksuun :p

Mun painorintamalle kuuluu tasaista edelleen. Siellä 63 kilon tienoilla keikutaan, mutta ihan kuin olisi jotain kiinteytymistä tapahtunut. Tai ainakin itsestä tuntuu ja yksi tuttavakin jotain asiasta mainitsi että olisin hoikistunut. Kiva juttu se =)

Hyvä hommeli toi stepperi vai twisterikö se nyt olikaan sulla red dragon. Antaa varmaan hyvin intoa kun huomaa että uuma kaventuu koko ajan, onnittelut siitä :flower:
Ja hyvin sulla on muutenkin tuntunut pysyvän toi paino hallinnassa. Voisihan sitä miettiä sitä sähköpostiosoitteiden vaihtamista, kun täällä ei muut näköjään kirjoittele, siis tässä pinossa. Minne lie hävinneet kaikki :/
Olen vaan hieman arka antamaan osoitetta ns. vieraalle, kun nykyään ei oikein voi tietää että onko jotain huijareita paljonkin onkimassa tietoja tms. Mutta panen korvan taakse :D
Taidat nauraa jo mulle et no jo on arkajalka :LOL: :LOL:
Mut mun pitää taas mennä.

Oikein hyvää ja iloista joulua sinulle ja perheellesi :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 20:02 Naksos kirjoitti:
Heissan taas! On tässä ollut "pientä" jouluhulinaa päällänsä niin ei ole joutanut kirjoittelemaan tännekään :)
Just tulin tuossa saunanpesusta ja aamulla leivottiin korvapuusteja. Nyt olo on aikalailla naatti \|O

Huomenna joulusiivous ja kenties kuusikin jo laitetaan valmiiksi. On se ihanaa sitten kun pääsee rauhoittumaan joulutunnelmaan oikein kunnolla. Leivin uuniakin on lämmitelty että saadaan kinkku paistettua aaton vastaisena yönä. On ihana herätä vastapaistetun kinkun tuoksuun :p

Mun painorintamalle kuuluu tasaista edelleen. Siellä 63 kilon tienoilla keikutaan, mutta ihan kuin olisi jotain kiinteytymistä tapahtunut. Tai ainakin itsestä tuntuu ja yksi tuttavakin jotain asiasta mainitsi että olisin hoikistunut. Kiva juttu se =)

Hyvä hommeli toi stepperi vai twisterikö se nyt olikaan sulla red dragon. Antaa varmaan hyvin intoa kun huomaa että uuma kaventuu koko ajan, onnittelut siitä :flower:
Ja hyvin sulla on muutenkin tuntunut pysyvän toi paino hallinnassa. Voisihan sitä miettiä sitä sähköpostiosoitteiden vaihtamista, kun täällä ei muut näköjään kirjoittele, siis tässä pinossa. Minne lie hävinneet kaikki :/
Olen vaan hieman arka antamaan osoitetta ns. vieraalle, kun nykyään ei oikein voi tietää että onko jotain huijareita paljonkin onkimassa tietoja tms. Mutta panen korvan taakse :D
Taidat nauraa jo mulle et no jo on arkajalka :LOL: :LOL:
Mut mun pitää taas mennä.

Oikein hyvää ja iloista joulua sinulle ja perheellesi :xmas:
Minäkin tulin just saunan pesusta ;). Kävin viemäs neidit äidille tai oikeastaa siskolleni hoitoon.. Ja lähin ukon kanssa kiertelee kaupois. Viimeiset jouluruoat ostettii ja sitten pari lahjaa tytöille.. Jotka oli hankala keksiä! Niiden takia meni oikeastaan mielettömästi aikaa kaupois.. Sit mie olin ajatellut, että annan ukolle 30e, että saa mulle ostaa joululahjan.. ja sit itelle sama juttu.. mutta ukko vaan tokas, että hän inhoo joulua, että ei hää halua lahjoja ostella.. Se siitä sitten.. Olis se ollu ihan kiva saada toiselta jokin lahja.. No se meni sitten ruokiin..
Tultii kotio.. Purettii kassit ja paketoin lahjat ja syötiin scan burger -ateriat. Ja ite lähin sit ukolle ehtii lahjan.. Vaikka oisin voinu olla itsekäs ja olla ostamatta hälle vaan olisin ostanut itselleni.. Mutta minä haluan antaa lahjan.

Nyt täytyy myöntää, että en todellakaan ole jaksanut pitää kuria syömisistä.. On tullut iltaisin tehtyä makkaraperunat ja nyt tuli sit syötyä roskaruokaa.. Eikä ole ollut aikaa olla twist-stepperilläkään. Mutta päätin sen, että tammikuun alusta aloitan taas "dieetin". Pitää ottaa taas itseä niskasta kiinni..

Huomenna ois viel joulusiivous.. Teen kyl ihan normaalin viikkosiivouksen.. Mutta kuitenkin jotain =).

Käypäs kurkkaa http://irc-galleria.net/view.php?nick=Red`Dragon

Tuolta siis löydät miut =). Harmi ku et oo rekisteröitynyt, ni voisin y-viestinä lähettää sull sähköpostiosoitteeni. En ihan taida viitsiä tähän kaikille sitä antaa =).

Mutta nyt hakee juomista.

Hyvää Joulua Teillekin! :xmas: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.12.2006 klo 16:29 Naksos kirjoitti:
Ai niin , piti vielä sanoman että voi kus sä oletkin pieni!!!!!! Kävin kattomassa sitä sun kuvaa niin oletpas hoikka :eek:
Mitäs sun enää tarvii edes laihduttaa B)
Hoikka saatan olla.. Mutta kaikki kilot varmaan tulee mun mahaan tai johonkin.. Koska painoa tulee,mut en mie sillälailla "lihavoidu".

Kyl hirvittää mennä 1.1.07 vaa'alle.. On nimittäin hiukan tullut syötyä jouluherkkuja B) :whistle: .

No voi hitsi. Yritähän muistella yhdistelmät ;). Kokeilemallahan sekin selviää!
 

Yhteistyössä