Huomenna se alkaa - uusi elämä! Vinkkejä kaivataan elämäntapamuutokseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v ieassaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v ieassaa

Vieras
Ylipainoa liki 30 kiloa. Tavoite ensi kesään mennessä saada parikymmentä vähintään pois. Kaikenlaiset kuurit kokeiltu: Painonvartijat, Xtravaganza.... Painoa lähti reippaasti, mutta aina ne palaavat ja korkojen kera tietty. Kuntoilen jo nyt paljon eli ryhmäliikuntaa ja sauvakävelyä sekä kuntosalia. Tällä tavalla lähtenyt noin 8 kiloa vajaassa vuodessa, mutta paino jämähtänyt. Mitä suosittelisitte minulle ruokavalion suhteen? Kilot ovat tiukassa, mutta liian tiukkaa kuuria en halua, sillä taatusti nälissäni ratkean. Eli vinkit kehiin teiltä jotka olette kymmeniä kiloja tiputtaneet ja EDELLEEN olette samassa tai melkein samassa painossa =)

Jätä hiilihydraatit vähemmälle. Se on ainoa oikea tapa.
Itse olen sitä mieltä, että riittää, että jättää haitallisimmat hiilihydraatit pois, eli karkit, sipsit, pullat, pastan, perunan sun muut. Hyvinä hiilihydraatteina pidän sitä mitä tulee marjoista ja hedelmistä, enkä niitä jättäisi pois. Voi olla, että sinä kuitenkin haluat jättää nekin pois, että vaikea minun on sanoa, että miten juuri sinun kehosi reagoi. Minusta tuon ruokavalion kanssa ei kuitenkaan tarvitse olla liian tiukka. Riittää, että pysit noudattamaan sitä aina oloissasi, ja aina kun vaan voit asiaan vaikuttaa (esim. ravintolassa). Mikäli kuitenkin olet vaikka kylässä, ja siellä tarjoillaan vaikka perunaa ja lihakastiketta, niin ei nyt tarvitse aina hankalaksi ryhtyä, ja kyllä sitä perunaa voi vähän vaikka sillä kerralla syödä, eikä tarvitse alkaa isäntäväelle sitten toitottamaan asiaa omasta ruokavaliosta...

Yhteistyössä