Huomenna on mahdollisuus lähteä raflaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Voi että olisi mukavaa lähteä uusien ihmisten kanssa oluselle juttelemaan syntyjä syviä, sitäpä kaipaisin tähän harmaaseen arkeen mutta miten sitä uskaltaa :snotty:
Esim. Jätkä ja Keittiönoita tuntevat mut irl.He voivat sanoa että olen ihan suht normaali. :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mieluummin lauantaina :whistle: Vaan oikeesti ei taida olla varaa tällä viikolla :|
Nääh, poika on hoidossa perjantaina. :whistle:
Ei sitä sitten jos ei ole varaa. :/
Perjantaisin on aina ihan veto pois töiden jälkeen. Lauantaina saa valmistautua pitkän kaavan mukaan :whistle:
Kyllä mua kutkuttais toi lauantai kun oon joka tapauksessa lähössä kaverin kanssa Hesaan, en malttais odottaa joulukuun puoleen väliin seuraavaa biletystä :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Voi että olisi mukavaa lähteä uusien ihmisten kanssa oluselle juttelemaan syntyjä syviä, sitäpä kaipaisin tähän harmaaseen arkeen mutta miten sitä uskaltaa :snotty:
Esim. Jätkä ja Keittiönoita tuntevat mut irl.He voivat sanoa että olen ihan suht normaali. :whistle: :D
Enemmän mä itseäni pelkään :D
Pitäis treenata hieman sosiaalisemmaksi ja rohkeammaksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:
[quote="Silmukka]Enemmän mä itseäni pelkään :D
Pitäis treenata hieman sosiaalisemmaksi ja rohkeammaksi...
Voit opetella mun kanssa.Jos kerran asut lähellä. :D
Tahtoo baariin,viimeks menin yksin. |O :snotty: [/quote]

Asunkohan lähellä...sellainen 5km Helsingin keskustasta eli pääsen oikeastaan näppärästi minne päin vaan stadia.
Täytyypä oikein pistää harkintaan jos saisin tsempattua itseni radalle huomenna B)
Minne ajattelit suunnata?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Asunkohan lähellä...sellainen 5km Helsingin keskustasta eli pääsen oikeastaan näppärästi minne päin vaan stadia.
Täytyypä oikein pistää harkintaan jos saisin tsempattua itseni radalle huomenna B)
Minne ajattelit suunnata?
Riittävän lähellä asut. Asun Espoossa. :D Voidaan sit keskustassa miettiä mihin mennään. Kai sulle käy disco paikka? Tahtoo kans tanssia. :whistle:
 

Yhteistyössä