Kuvaa en mahasta laita, mut mun veikkaus on tyttö :heart:
*muoks* ennestään mulla on 2 tyttöä, kyllä tohon kolmaskin tyttö mahtuisi
*muoks* ennestään mulla on 2 tyttöä, kyllä tohon kolmaskin tyttö mahtuisi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Pöh, poika...Joko säkin oot niin pitkällä......?! Kamala kun aika menee nopsaa... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Pöh, poika...Joko säkin oot niin pitkällä......?! Kamala kun aika menee nopsaa... :snotty:
Mä en usko tekeväni poikia ja nyt tyttöolo on todella vahva![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Pöh, poika...Joko säkin oot niin pitkällä......?! Kamala kun aika menee nopsaa... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Pöh, poika...Joko säkin oot niin pitkällä......?! Kamala kun aika menee nopsaa... :snotty:
ööh se et olekaan sä joka teet poikia tai tyttöjä, vaan ukkos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vup:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Poika :heart:
poika, olis jo "pojan vuoro"
Alkuperäinen kirjoittaja 4 tyttöä jo:Höh ei tossa vaiheessa kannata enää "laatua" vaihtaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Voisi tulla poika kun on jo kaksi tyttöä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vup:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Poika :heart:
No kun ei ole pojan vuoro, ei meillä ainakaan mitään vuorolappuja jaella.
Alkuperäinen kirjoittaja tyt:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vup:Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:Poika :heart:
No kun ei ole pojan vuoro, ei meillä ainakaan mitään vuorolappuja jaella.
mutta TIEDÄN että olet poikaa jo aiemminkin kovasti toivonut... =) Joten siksi pojan vuoro!!