Huomenna olisi se rakenneultra, arvailkaas kumpi tulee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
50-50 kumpi vaan. ois ihana nähdä mahan malli. itselläni kolmas poika tulollaan ja aina ollut ihan poikamaha, etiäpäin pystyssä, iso!

mulla on nyt just näin. Tosi iso maha jo vaikka ollaan vasta puolivälissä, takaa ei edes erota että olen raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Pitäkää sit kaikki peukut pystyssä, että kaikki on ok =)

tottakai pidetään !
tulehan het kertomaan sitten kumpaa povasivat.
vai siis onko se ihan varma juttu et tuol rakenneultras sen näkee ja on sit sata varma tieto ? en ole itse koskaan käynyt kun meilläpäin sitä ei ole koskaan tarjottu odotusaikoinani ilmaisena palveluna,tuota rakenneultraa siis :)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Pitäkää sit kaikki peukut pystyssä, että kaikki on ok =)

tottakai pidetään !
tulehan het kertomaan sitten kumpaa povasivat.
vai siis onko se ihan varma juttu et tuol rakenneultras sen näkee ja on sit sata varma tieto ? en ole itse koskaan käynyt kun meilläpäin sitä ei ole koskaan tarjottu odotusaikoinani ilmaisena palveluna,tuota rakenneultraa siis :)

Tottakai tuun kertoo kuvien kera! :D
Ja kerrotaan, jos vauva näyttää haarovälinsä, nykyään Koksissa käytetään myös 4d ultraa ja sillä pitäis saada melko varma tieto sukupuolesta :heart:
Kaikenlisäksi mulla on ensin kätilölle aika ja heti perään lääkärille, joten parempi, että sukupoli selviää! :D
Toki tärkeintähän on, että vauvalla olis kaikki ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
50-50 kumpi vaan. ois ihana nähdä mahan malli. itselläni kolmas poika tulollaan ja aina ollut ihan poikamaha, etiäpäin pystyssä, iso!

Kaikkien kohdalla toi mahakaan ei pidä paikkaansa.

Ei niin. Mahani oli samanlainen, yhtä kaunis ja pieni tyttäreltä kuin pojiltakin.

Ja kerrotaan, jos vauva näyttää haarovälinsä, nykyään Koksissa käytetään myös 4d ultraa ja sillä pitäis saada melko varma tieto sukupuolesta :heart:
Kaikenlisäksi mulla on ensin kätilölle aika ja heti perään lääkärille, joten parempi, että sukupoli selviää! :D

okei.
ja mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, niin mun veikkaus on, että TYTTÖ sieltä tulee. Miellän sinut enempi tyttöjen äidiksi jotenkin ja hei,ei kahta ilman kolmatta ( tosin itsehän sitten teen tästä säännöstä poikkeuksen ja saan joskus näiden kahden pojan jälkeen ihanaisen prinsessan :laugh: )

Alkuperäinen kirjoittaja poikia:
Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:
Voisi tulla poika kun on jo kaksi tyttöä. :)

Olis se kiva, mutta en pety vaikken poikaa ikinä saiskaan.

Poikaa varmaankin mietit kun tällaista kyselet. Jokainenhan sitä toivoo, että olisi molempia. Muut valehtevat.

En mieti poikaa, en tyttöä, vaan sitä jos kaikki ei ole hyvin.
Poikavauvaa mä pääsen halutessani hoitamaan naapuritaloonkin, en mä itelleni sellaisia tarvitse :D
Ja jos sun mielestä on valehtelua, niin olkoot =)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:

okei.
ja mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, niin mun veikkaus on, että TYTTÖ sieltä tulee. Miellän sinut enempi tyttöjen äidiksi jotenkin ja hei,ei kahta ilman kolmatta ( tosin itsehän sitten teen tästä säännöstä poikkeuksen ja saan joskus näiden kahden pojan jälkeen ihanaisen prinsessan :laugh: )

Sano miks mulla on niin huono muisti? Toi verikoekin jäi ottamatta, en kyl ymmärrä miks mun olis sinne edes pitän mennä :$

Alkuperäinen kirjoittaja hope so:
poika. pakko se on olla se arvokkaampikin sukupuoli. kolmas tyttö olis jo noloa :D kolmas poika ois taas coolia.

Onneksi meillä ei luokitella lapsia sukupuolen perusteella.
Mielummin mä kolme tyttöä ottaisin, kuin kolme poikaa

Alkuperäinen kirjoittaja 4 tyttöä jo:
Höh ei tossa vaiheessa kannata enää "laatua" vaihtaa;)

Jep, enkä mä osais poikaa käsitellä.
Oli niin outoa vaihtaa vaippakin pikkuselle kummipojalleni :)

Kuulostaa kyllä ihan läpinäkyvästi siltä, kuin psyykkaisit itseäsi kestämään pettymyksen paremmin "En mä olisi poikaa osannut hoitaakaan" Tuskin uskot tuohon itsekään, niin selvästi olet poikaa toivonut jo kakkosta odottaessa!
Tasantarkkaan vauvanhoito ei ole sen erikoisempaa mikä siellä haarojen välissä on, (itselläni on kokemusta molemmista sukupuolista) Kunhan nyt yrität selitellä itsellesi, että sinut on tyttöjenäidiksi luotu, että kestäisit hyväksyä paremmin mikäli sieltä se tyttölupaus tulee. Anna vaan itsellesi lupa pettyä, se on helpompaa :)

Yhteistyössä