Huomenna menetän vauvani..

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
..Kun hän täyttää vuoden. Sitten meillä eletään ihan normi lapsiperheen elämää, eikä enää vauvaperheen elämää vähään aikaan. :/

Minne ihmeeseen katosi se vauva-aika taas!?!!!!! Menee ihan liian nopeaan ohi aina.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
..Kun hän täyttää vuoden. Sitten meillä eletään ihan normi lapsiperheen elämää, eikä enää vauvaperheen elämää vähään aikaan. :/

Minne ihmeeseen katosi se vauva-aika taas!?!!!!! Menee ihan liian nopeaan ohi aina.

Just oli tänään pojam lapset hoidossa kun muuttivat. Pienempi, tytär on 1,2v ja kyllä hän on niin pieni ja ihana. Ruoan jälkeen jou maidon pullosta sylissäni oikein autuaana, vaikka osaa mukistakin juoda.
kuopuksen kaverikin tuumasi että voi kun puloinen ja pieni.

IMG_8678.jpg

Minä taas odotan,että menisi nuorimman vauva-aika jo ohi..Oppisi kävelemään ja puhumaan ym.Vauvat riittää jo,kun niitä on kolme jo ollut.Ei jaksaisi enää näitä vauvajuttuja..Helpompaa aikaa odotellen..:)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmetyttöä:
Minä taas odotan,että menisi nuorimman vauva-aika jo ohi..Oppisi kävelemään ja puhumaan ym.Vauvat riittää jo,kun niitä on kolme jo ollut.Ei jaksaisi enää näitä vauvajuttuja..Helpompaa aikaa odotellen..:)

Mä meinasin just kirjottaa että oonko mä ainut, joka ei kaipaa vauva-aikaa?!
Meillä vasta yks lapsi, mutta en todellakaan ikävöi sitä, kun hän oli ihan pieni. Voi olla, että johtuu siitä että mies oli paljon töissä ja tunsin välillä hoitavani vauvan yksin.. Mutta siis huomattavasti helpompaa on nyt, kun tyttö osaa itse kävellä ja aika paljon sanojakin tulee, ikää siis 1v 3kk pian.

Meillä kuopus täytti 12.7 vuoden, mutta ihan vauva on vieläkin...ainakin mun mielessä :heart: Tuo 3v tuntuu jo niin isolta pojalta tämän 1v rinnalla, jota saa halia ja pusuttaa ihan milloin huvittaa :D

No siis esikoisen jälkeen en kaivannut vauva-aikaa, vaan ennemmin sitä 2-3v aikaa.. Mut tää pikkukakkonen on ollu niin tyytyväinen ja iloinen lapsi. Ilomielinen kuten isoveljensä hienosti asian ilmaisee... Niin sitä on ollut ilo seurata, univeloista, synnytyksessä tulleista vammoista jne huolimatta.. On ollut kullan arvoinen vuosi. :heart:

Meidän minimies täyttää perjantaina 1v
Mulla ainakin on jotenkin haikea mieli, kun vauvaikä loppuu..Ihanahan se on seurata pikkumieheksi kasvua ja uusia taitoja ja kuinka poika kasvaa..
Aika kuluu ihan liian nopeaan ;)

Ison näköinen vastasyntynyt? Paljos mitat oli?

Minä olen oikein ylpeä itestäni nyt. Vauva on kohta jo 8kk ja minusta aika on mennyt juuri sopivan nopeasti. Keväällä kyllä olin sitä mieltä ettei mene tarpeeksi nopeaa :whistle: mutta koitin silti nauttia vauav-ajasta. Olen tämän vauvan kohdalla todella panostanut siihen vauvasta nauttimiseen enkä vaan tehny velvollisuuksiani ja oikeassa olin: ei tunnu että aika menee liian nopeaa. :D Nyt kun mulla on kolme näin eri kokoista lasta sitä jotenkin näkee vauvan paremmin vauvana. Jos kukaan nyt ymmärsi mitä tarkotan...

Yhteistyössä