Huomenna meillä on uusi pressapariskunta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle henkilökohtaisesti Jenni Haukiosta välittyy tietynlainen nukkemainen vaikutelma. Hän on niin pidättyväinen ja varovainen kaikessa kommentoinnissaan, että vaikuttaa melkein epätodelliselta. Muoviselta.

Juu, kyllä Antonio on niin ihanan räväkkä ja impulsiivinen ecuadori :) Ihan niin räväkkä että voi tapella tai ajaa vaikka humalassa..tai hihitellä tyhmänä. Niin todellinen ja aito :)
Jos Jenni olisi tehnyt nuo samat niin Riepu olisi täällä ekana haukkumassa ja lyttäämässä niin kasaan, niin kasaan. Mutta Antonio voi tehdä mitä vaan kun se on...Antonio joka on niin ihqu.

Totta kai jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. Kerroin vain, että MINULLE ei Jenni Haukiosta tule ensimmäisenä mieleen sana näyttävä vaikka hän kaunis nainen onkin.

Lienee turha verrata minua ja Jenniä keskenään, koska minusta ei ole tulossa presidenttiä eikä presidentin puolisoa. Mutta jos verrataan nyt näitä kahta puolisoehdokasta, niin MINUN mielestäni Antonio on sanavalmiimpi ja esiintymiskykyisempi kuin Jenni huolimatta siitä, että suomi ei ole hänen äidinkielensä niin kuin Jennillä, hän on koulutukseltaan "vain" parturi-kampaaja ja Jenni taas on viestintäalan ammattilainen ja valtiotieteen maisteri.

Mutta ottakaa nyt hyvät ihmiset ihan rauhallisesti. Saatte minun puolestani ihailla Jenniä ihan vapaasti. Antakaa minullekin oikeus omaan mielipiteeseeni,

Tällä palstalla ihmiset ovat kertoneet oman mielipiteensä sinun ulkonäöstäsi. Miksi heillä ei ole oikeutta sanoa omaa mielipidettään, kun kerran sinulla on oikeus sanoa muista ihmisistä?

[QUOTE="vieras";25598289]Jos jonkun mielestä murahteleva Paavo Lipponen on karismaattinen niin miksipä ei Antoniokin :D[/QUOTE]

Katso pöö-mainos niin huomaat. Ei tuommoinen toimisi ilman karismaa.

Yhteistyössä