Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiks se oo ihan ruotsinkielinen pieni paikkakunta..muistanko pieleen?Saako udella että miksi sinne?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No ei Kristiinankaupunki nyt umpiruotsalainen ole, kyllä siellä asuu suomenkielisiäkin. Kiva pikkukaupunki.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiks se oo ihan ruotsinkielinen pieni paikkakunta..muistanko pieleen?Saako udella että miksi sinne?
Ei ole ihan ruotsinkielinen. Ollaan asuttu joskus aiemminkin pohjanmaalla ja se vaan on paljon mukavampi paikka ja edullisempi asua... ihmiset on erilaisia ym. Itsekkin olen turkulainen, mutta...
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihanaa seutua pohjanmaa..meillä mökki siellä ja lapsuudessa tuli vietettyä aikaa paljonkin..voi mäkin haluan maalle takaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No ei Kristiinankaupunki nyt umpiruotsalainen ole, kyllä siellä asuu suomenkielisiäkin. Kiva pikkukaupunki.
Ai,olikahan se sit närpiö vai mikä jossa kaikki puhuu vaan ruottia..ja onhan mulla ollu yks poikakaveriki joka oli kristiinankaupungista...ja oli suomalainen juup. *sekoilee*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihanaa seutua pohjanmaa..meillä mökki siellä ja lapsuudessa tuli vietettyä aikaa paljonkin..voi mäkin haluan maalle takaisin![]()
Oppiskohan tätä maaseutua arvostaan jos asuis vaikka hesassa jonkin aikaa?? Mulla on aina ollu niin haaveena päästä pois täältä,mutta tänne on joutunu jäämään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:ihanaa seutua pohjanmaa..meillä mökki siellä ja lapsuudessa tuli vietettyä aikaa paljonkin..voi mäkin haluan maalle takaisin![]()
Oppiskohan tätä maaseutua arvostaan jos asuis vaikka hesassa jonkin aikaa?? Mulla on aina ollu niin haaveena päästä pois täältä,mutta tänne on joutunu jäämään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Niin ja Malviina, sulle on y-viestiä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No ei Kristiinankaupunki nyt umpiruotsalainen ole, kyllä siellä asuu suomenkielisiäkin. Kiva pikkukaupunki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:No ei Kristiinankaupunki nyt umpiruotsalainen ole, kyllä siellä asuu suomenkielisiäkin. Kiva pikkukaupunki.
Jotka ei mielellään puhu suomea
onko tuo närpiön murretta?en tiedä..uskoisin niin..mua ei sais helsinkiin kirveelläkään..itse asutaan lahdessa ja tääkin ahdistaa