huomenna koulupäivä, lapsen kaveri aina vaan meillä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blääh

Vieras
Lapsi oli hiihtolomaviikon isällään kaverinsa kanssa toisella paikkakunnalla, ja tulivat meille päivällä ennen neljää. Kaverin vanhemmat ovat jossain sukuloimassa, ja lupasin, että lapsi voi olla meillä tänään siihen asti kun tulevat. Mutta, kello on kohta 8 illalla, ja vanhempia ei kuulu. Olivat lähteneet sukuloimasta puoli 7 aikaan ajamaan noin tunnin matkan päästä. Huomenna koulupäivä, ja meillä on tapana rauhoittua illan viettoon muutenkin ajoissa. Ärsyttää, kun ei ole ehtinyt yhtään viettää aikaa oman lapsen kanssa, ja luulisin kaverin vanhempiakin kiinnostavan nähdä lastaan eka kertaa viikkoon.

Mä laittaisin tekstaria jo ihan senkin takia, ettei ole tullut mitään yllättävää automatkalla (auto hajonnut, bensa loppunut, kolari..) Kyselisin vähän aikataulutietoja.

Eiköhän ne kohta tule hakemaan.

laita vanhemmile viestiä ( jos et heitä kiinni saa ) että teillä ollaan iltatoimiin menossa nyt. ja lapsesi kaverikin voi sitten jäädä teille yöksi, jos vanhemmat ei kohta soita..

Lapsi kertoi, että vanhemmat ovat menossa kauppaan ennen kuin tulevat hakemaan.. Kyllä mä ehkä olisin priorisoinut lapsen haun. Pakko käydä varmaan iltatoimiin vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsi kertoi, että vanhemmat ovat menossa kauppaan ennen kuin tulevat hakemaan.. Kyllä mä ehkä olisin priorisoinut lapsen haun. Pakko käydä varmaan iltatoimiin vaan..

No mut jos vanhemmat ajattelivat, että ei ole kiva hakea toista vkon reissun jäljiltä ja sit suoraan lähteä kauppaan...

kaikki on ihan hyvin, ehkä mä peräänkuulutan tapoja, tiukkapipoinen kun olen. En itse viitsinyt vanhemmille soittaa, kun lapsi itse soitteli jatkuvasti "MISSÄ te ootte" puheluita. Vanhemmat ilmoittivat lapselle, että menevät kaupan jälkeen kotiin purkamaan kassit ja tulevat sitten hakemaan. Lapsi sai tietysti ruuan ja iltapalan meillä. Säälitti vain lapsi kun varmaan oli ikävä kotiin, ja vanhemmat vie ensin kauppakassit kotiin.. Mutta sori turha valitus.

Yhteistyössä