HUOMENNA EKAN KERRAN BAARIIN!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Desdemona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Desdemona

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 150
0
36
Nimittäin vuoden tauon jälkeen! Poika viettää isänsä kanssa illan kun äiti lähtee siiderikassin kanssa tyttöjen iltaan! Olen NIIIN kaivannut rekorderligin mansikka-limeä, :p , ja omena-vaniljaa :p !!! Toisaalta myös pelottaa lähteä ja "jättää" kultamuru kotiin. Mutta eka kerta on aina hankalin...aion kyllä pitää hauskaa, varovasti tosin!!!! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Pumpero:
Nimittäin vuoden tauon jälkeen! Poika viettää isänsä kanssa illan kun äiti lähtee siiderikassin kanssa tyttöjen iltaan! Olen NIIIN kaivannut rekorderligin mansikka-limeä, :p , ja omena-vaniljaa :p !!! Toisaalta myös pelottaa lähteä ja "jättää" kultamuru kotiin. Mutta eka kerta on aina hankalin...aion kyllä pitää hauskaa, varovasti tosin!!!! :wave:

Joo ja minä olisin halunnu viime viikonloppuna tuota kyseistä mansikka-lime siideriä, niin ei ollut ravintolassa sitä. Kuulemma kausituote, eli oli myynnissä vain kesäaikaan. :(

Toivottavasti iltasi on onnistunut.Mulle sais jopa maksaa ennen kuin suostuisin baariin menemään ja menisinkö sittenkään.... :D En ole oikeastaan koskaan ollut kiinnostunut baari-illoista

Toivottavasti iltasi on onnistunut.Mulle sais jopa maksaa ennen kuin suostuisin baariin menemään ja menisinkö sittenkään.... :D En ole oikeastaan koskaan ollut kiinnostunut baari-illoista

Mäkin lähen kans huomenna! Viime kerrasta monta kuukautta... Ja sitä ennen oli melkein puolentoista vuoden tauko :)
Lähetään tyttöjen kanssa vähän tanssimaan :D
Hauskaa iltaa sinulle! Ja rentoudu ja nauti! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpero:

Joo ja minä olisin halunnu viime viikonloppuna tuota kyseistä mansikka-lime siideriä, niin ei ollut ravintolassa sitä. Kuulemma kausituote, eli oli myynnissä vain kesäaikaan. :(

PÖH! Kaupasta sitä on saanu ympäri vuoden!

Voi minullakin haluttasi lähteä baariin, mutta nyyh mulla ei ole oikein ketään kaveria jonka kans vois lähteä.
Menkää ihmeessä jos on lapsille hoitaja ja kaveria bailuun.

Uusimmat

Yhteistyössä