Huomenna alkaa lomaaaaaaaa!!!!!!! "turhis"

Tän illan tässä kun kärvistelis, ni huomenna alkaa loma :) poika jäi eilen jo lomalle, joten näki vikaa kertaa tuttuja kerhotätejä, syksyllä menee eskariin,joten hoitopaikakkin vaihtuu.. itkuhan siinä tuli. siis äitiltä ja tutuilta hoitureilta :)

Noh, loma menee taloa maalaillen jos vaan kelit sallii.
uusi koti saatu (jo aikoja sitten) kalustettua ja kamat kaappeihin ja uutta saunaakin päästy jo kokeilee :)

Hyvät kesät kaikille!!!
 
"Kolmas korppi"
Kateeksi käy! Mä en taida ehtiä pitää kunnon lomaa ollenkaan tänä kesänä...Nauttikoon muut siis munkin puolesta -- vaikutus ei tosin ole aivan sama :)

Hyvää kesää sullekin, aloittaja!
 
[QUOTE="Kolmas korppi";23888477]Kateeksi käy! Mä en taida ehtiä pitää kunnon lomaa ollenkaan tänä kesänä...Nauttikoon muut siis munkin puolesta -- vaikutus ei tosin ole aivan sama :)

Hyvää kesää sullekin, aloittaja![/QUOTE]

noh, jos pidät sitten ensi vuonna :) ? on tätä lomaa jo odotettukin. en vaan taida olla ikinä pitänyt näin aikasin lomaa..
 
Oi, ihanaa lomaa !! Toivottavasti riittää aurinkoa ja lämpöä :) . Itsellä eka lomapätkä heinäkuussa.

Juuri kävin ostamassa tytön hoitajille pk:lle herkkuja kahvipöytään. Tytölläkin alkaa pk aika vedellä viimosia viikkoja :) Syksyllä kouluun.
 
Oi, ihanaa lomaa !! Toivottavasti riittää aurinkoa ja lämpöä :) . Itsellä eka lomapätkä heinäkuussa.

Juuri kävin ostamassa tytön hoitajille pk:lle herkkuja kahvipöytään. Tytölläkin alkaa pk aika vedellä viimosia viikkoja :) Syksyllä kouluun.
on se joo jotenkin kaiho olo, kun tutusta paikasta poika lähtee.. kuitenkin viitisen vuotta siellä olt. pitää pyydellä joskus tuttuja tätejä kahville :) mie vasta tajusin, että nää ei enää toisiaan näe, joten en tajunt viedä mtn läkdiäislahjaa :( pitää joku päivä käydä viemässä jtn muistoa niille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;23888529:
Itse lomani sijoitin tuonne loppukesään. Ollut jo muutamana vuotena siellä päässä. =) Meilläkin taitaa loma mennä rempatessa ja pihaa laittaessa.
Mukavaa ja aurinkoista lomaa!
onko teillä isokin remppa menossa? myö jätetään pihan laitto suosiolla ensi vuoteen. ompahan ens kesänäkin sitten jotain tekemistä :)
 

Yhteistyössä