T tyyni Vieras 31.12.2008 #1 taitaapi tulla melekonen lumimyräkkä tänne Oulun tienoille.Kauheen kovvaa tuulta luvassa ja siihen lumipyry niin voi viheliäinen sentään.
taitaapi tulla melekonen lumimyräkkä tänne Oulun tienoille.Kauheen kovvaa tuulta luvassa ja siihen lumipyry niin voi viheliäinen sentään.