HUOMENIA ! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Jopas on pakkanen laskenut, -5 mittarissa, mutta kamalia tuulenpuuskia. Ihana päästä päivällä kunnolla ulkoilemaan :)
Illalla sain kaikki lahjat paketoitua, nyt vaan joulua ootellaan. :xmas:

NAM , aamukahvii :p :p

Huomenta.Mä olen töissä ja tämän vielä lisäks kaks kaamuvuoroa ja sit saa joulu tulla <3
Ihana ilma, kun pakkasetkin hellitti...oli paljon kivempi koiranpennun kanssa käydä aamupissalla ja on jo aamukahvitkin juotu!
Hyvää sunnuntaita kaikille! :)

Huomenta! Täälläkin vain viitisen astetta pakkasta ja ajattelin että pääsis ulos mutta toi tuuli on aivan mieletön!
Uskallankohan lähteä tän hoidokin kanssa ulos (reilu yx vee) kun hänellä on pakkanen purru poskiin niin mitenköhän pahenee tuolla tuulessa...?

Huomenta!
Oikein mukava aamu; kuopus veti kyllä seiskalta kunnon raivari-kiukuttelu-huutokonsertin, mut sit nukahti taas ja nyt on rauha maassa. Esikoinen on onnensa kukkuloilla, kun sai kaakaota aamujuomaksi (joojoo tiukkapipo äiti hällä :saint: ) ja mää hörpin tyytyväisenä kahavia :) Tänään mennään tyttöporukalla glögille ja sitten hoilataan kauneimmat joululaulut. -> siitä se joulu alkaa :xmas:

Huomenta. viime yönä tuli about pari tuntii nukuttua ja olo kyllä on sen mukainen, mutta minkäs teet.
Jospa tää tästä. asiaan tarkennusta, miehemme kanssa tuli ero eilen illalla. ja en sit saanut nukuttua. tänään sen pitäisi tulla hakemaan tavaransa kun muuttaa vanhempiensa luo asumaan.
Pahinta mitä pelkään että oon raskaana. :/

Yhteistyössä