Mulla ensin aamulla 8.30 aika röntgeniin. Jalkapöytä kuvataan, kun siinä kipeä patti. Sitten ruokaostoksille. Tarkoitus hankkia jo suurin osa jouluruuista. Ensi viikolla haen vaan sitten maitoja ym. ja mitä on unohtunut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmailen ihan vain huvin vuoksi:Mun pitää soittaa tuossa kahdeksan maissa hammaslääkäripäivystykseen... Tällä viikolla aloitettiin vihdoin ja viimein juurihoito kipeään hampaaseen ja nyt hammas on entistä kipeämpi! Mä olen hypännyt melkein päivittäin oman kunnan hammaslääkärissä ja se oli eilen viimeistä päivää auki ennen joululomia. Nyt pitää yrittää päästä tonne päivystykseen lähikaupunkiin ja mihinkäs mä lapset laitan...
Yhdeksältä olisi neuvola mulle. Raskausviikkoja 15+5.
Jos mulla yhtään energiaa löytyy iltapäivällä, ajattelin vähän aloitella joulusiivouksia. En siis ole saanut mitään aikaiseksi tuon jeevelin hampaan vuoksi... Miten voikin tuollainen viedä kaiken toimintakyvynMulla jäi yöunetkin 2 tunnin mittaiseksi tuon hampaan takia, joten voi olla ettei tänään vielä siivoukset lähde rullaamaan.