Huomenia! Mitäs ohjelmassa tänään?

Elämänlanka

Aktiivinen jäsen
30.05.2005
1 570
1
36
Mulla ensin aamulla 8.30 aika röntgeniin. Jalkapöytä kuvataan, kun siinä kipeä patti. Sitten ruokaostoksille. Tarkoitus hankkia jo suurin osa jouluruuista. Ensi viikolla haen vaan sitten maitoja ym. ja mitä on unohtunut.

Mulla pöytäliinojen vaihto tohon isolle ruokapöydälle ja kynttilät siihen laitan myös valmiiksi, sitten on pyykkien kaappeihin laittoa, roskien vientiä ym pientä. Ja illemmalla piparkakkutaikinan teko kun löydän sopivan ohjeen netistä kun mä onneton ehdin hukata yhden ohjeen mikä mulla oli mutta jos saisin teiltä arvon rouvat jonkun hyvän pipariohjeen millä tulisi pehmeitä pipareita.

Mä menen reippaana töihin. Vielä tämä päivä ja sitten alkaa loma. Saakin alkaa tekemään joulusiivoa sun muita. Onneksi on joululaatikot jo pakkasessa paistamista vaille valmiina ja lahjat käärittynä ja pidemmälle menevät lahjat toimitettuna. Joulusiivoustakin on jo pikku hiljaa alettu tekemään kaikille pienillä pohjustus töillä. Sitten saa joulu tulla. Vielä pitää tehdä kauppalappu ja käydä ostamassa ne viimeiset pikku jutut kaupasta.

Jaa-a... Ei mitään ihmeellistä.
Käydään ulkoilemassa ja kaupassa pojan kaa aamupäiväl, ku ootellaan miehen heräämistä.
Ja sit syödään ja sit mä meen lepäämään ja mies lähtee pojan kans ulos, kunnes taas hilppasee tienpäälle.
Jaa juu meil on saunavuoro tänään.
Perusperjantai edessä :D

Nii ja huomenta vaan kaikille!

Mun pitää soittaa tuossa kahdeksan maissa hammaslääkäripäivystykseen... Tällä viikolla aloitettiin vihdoin ja viimein juurihoito kipeään hampaaseen ja nyt hammas on entistä kipeämpi! Mä olen hypännyt melkein päivittäin oman kunnan hammaslääkärissä ja se oli eilen viimeistä päivää auki ennen joululomia. Nyt pitää yrittää päästä tonne päivystykseen lähikaupunkiin ja mihinkäs mä lapset laitan...

Yhdeksältä olisi neuvola mulle. Raskausviikkoja 15+5.

Jos mulla yhtään energiaa löytyy iltapäivällä, ajattelin vähän aloitella joulusiivouksia. En siis ole saanut mitään aikaiseksi tuon jeevelin hampaan vuoksi... Miten voikin tuollainen viedä kaiken toimintakyvyn :( Mulla jäi yöunetkin 2 tunnin mittaiseksi tuon hampaan takia, joten voi olla ettei tänään vielä siivoukset lähde rullaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja harmailen ihan vain huvin vuoksi:
Mun pitää soittaa tuossa kahdeksan maissa hammaslääkäripäivystykseen... Tällä viikolla aloitettiin vihdoin ja viimein juurihoito kipeään hampaaseen ja nyt hammas on entistä kipeämpi! Mä olen hypännyt melkein päivittäin oman kunnan hammaslääkärissä ja se oli eilen viimeistä päivää auki ennen joululomia. Nyt pitää yrittää päästä tonne päivystykseen lähikaupunkiin ja mihinkäs mä lapset laitan...

Yhdeksältä olisi neuvola mulle. Raskausviikkoja 15+5.

Jos mulla yhtään energiaa löytyy iltapäivällä, ajattelin vähän aloitella joulusiivouksia. En siis ole saanut mitään aikaiseksi tuon jeevelin hampaan vuoksi... Miten voikin tuollainen viedä kaiken toimintakyvyn :( Mulla jäi yöunetkin 2 tunnin mittaiseksi tuon hampaan takia, joten voi olla ettei tänään vielä siivoukset lähde rullaamaan.

Niin unohtui vielä, että ajattelin viedä tänään viimeiset kummilahjat perille, kun kuitenkin joudun ajelemaan tässä edestakaisin. Niin ja tullista pitäisi hakea paketti... Repsahdin tilaamaan Usasta kuopukselle mekon ja kengät.

Aamupäivällä haen kinkun ja mummille joulukukan.
maustekakku pitäis leipoa jossain vaiheessa ja vielä yksi lahja paketoida.
Illalla imurointi ja lattioiden pesu, pölyjen pyyhintä ja muuta järjestelyä.
Ja pakata pitäisi, huomenna tie käy maalle joulun viettoon :)

Yhteistyössä