Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai että ihan yhtäkkiä huomasti olevasi viikon syömättä. ei taida kaikki olla ihan kohdallaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai että ihan yhtäkkiä huomasti olevasi viikon syömättä. ei taida kaikki olla ihan kohdallaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga::attn:
Siis ootko viikon tenunnu?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai että ihan yhtäkkiä huomasti olevasi viikon syömättä. ei taida kaikki olla ihan kohdallaan
kyl mä oon viikon aikana syöny mut en juuri mitään normaaliin verrattuna![]()
kerros nyt vaan ohjetta :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:pankaas tulemaan parhaat ohjeet ohukaisiin kun olis ehkä niihin vehkeet kaapissa ja viel siirappia päälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai että ihan yhtäkkiä huomasti olevasi viikon syömättä. ei taida kaikki olla ihan kohdallaan
kyl mä oon viikon aikana syöny mut en juuri mitään normaaliin verrattuna![]()
kerros nyt vaan ohjetta :heart:
mikä sitten on normaalia? lätytkö ja siirappi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:pankaas tulemaan parhaat ohjeet ohukaisiin kun olis ehkä niihin vehkeet kaapissa ja viel siirappia päälle![]()
Täytyy olla tosi uusavuton,jos ei osaa lättyjä paistaa!