H
haistakaa leskenlehti
Vieras
Mun anoppi on kotirouva, jolla jää joku asia meidän elämässä tai olemuksessa "vaivaamaan" ja sitten ne kädet hakeutuu kännykän nappuloille ja alkaa tulemaan arvostelevaa tekstiviestiä. Yleensä en vastaa niihen mitään, mutta nyt sattui semmoiseen saumaan, etten voinut olla vastaamatta. Olivat oikein siskonsa kanssa kauhistelleet meidän ekaluokkalaisen tytön luonnonkiharaisten hiusten epäsiisteyttä. Ja siitä pitää oikein tekstata mulle... Argh!!! Olivat niin likaiset ja hui kamala. No joo, oli kaksi päivää hiusten pesusta, ja olivat leikkineet pihalla monta tuntia hiki päässä. Kuopukselle oli edellisenä päivänä sattunut päiväkodissa tikkejä vaatinut tapaturma, joten ekaluokkalaisen tukka oli viimeisenä mun ajatuksissa.
Joten tukka oli ehkä epäsiisti, sen myönnän. Mutta pitääkö siitä mulle tekstarilla narista, jos mennään leikkimään pihaan, jossa ei kilsan säteellä ketään näkemässä???
Tällä kertaa oli pakko vastata takaisin, että eikö teillä ole muita murheita tällä hetkellä (olivat juuri ajaneet pihaan, kun olivat käyneet aivoverenvuodon saanutta äitiään katsomassa sairaalassa).
Ja vastaus tuli "Siisteys on niin silmiinpistävä asia..."
Tekis mieli vastata, että niin on tyhmyys ja käytöstapojen puutekkin, mutta sitten tästä tekstaripiinasta ei tulisi taas loppua.
Monen mielestä varmaan ylireagoin, mutta mua vaan rassaa toi tekstarihäirintä.
Joten tukka oli ehkä epäsiisti, sen myönnän. Mutta pitääkö siitä mulle tekstarilla narista, jos mennään leikkimään pihaan, jossa ei kilsan säteellä ketään näkemässä???
Tällä kertaa oli pakko vastata takaisin, että eikö teillä ole muita murheita tällä hetkellä (olivat juuri ajaneet pihaan, kun olivat käyneet aivoverenvuodon saanutta äitiään katsomassa sairaalassa).
Ja vastaus tuli "Siisteys on niin silmiinpistävä asia..."
Tekis mieli vastata, että niin on tyhmyys ja käytöstapojen puutekkin, mutta sitten tästä tekstaripiinasta ei tulisi taas loppua.
Monen mielestä varmaan ylireagoin, mutta mua vaan rassaa toi tekstarihäirintä.