huomaatteko toisen hellyydenosoitukset?

siis tuli nyt tällainen mieleen, kun joskus "valitan" miehelleni, kun hän ei huomaa mua mitenkään. siis saatan sanoa, että "hei,et oo koko päivänä halinu mua, voisko sitä korjata" tai jotai vastaavaa. niin mies sit sanoo useimmiten mulle takas, etten mää huomaa, kun hän ohimennen silittää hiuksista tai taputtaa takalistolle, et kaiken negatiivisen kuulemma vain huomaan, mutten noita päivän piristyksiä. :ashamed: :whistle: elikkä huomaatteko te muut toiselta saadut hellyyden osoitukset, vai peittääkö arki ja arjen "napinan aiheet" ne alleen? =)
 
Täti Näppärä
Miehellä ei ole tapana mitään hellyyksiä osoitella (ehkä niitä ei ole), mutta mulla on juuri tuollainen takapuolen taputtaminen yms. ohimennen tapana, ei se sen enempää vaadi. :D
 
Ei niitä aina huomaa... ja joskus sit tulee sanottua just ettet mua ees huomaa... tuntuu ettei ole aikaa halimiselle vaan lapset vie kaiken huomion ja sit ku olis aikaa niin tuntuu että kaksi ihmistä haahuilee samassa asunnossa huomaamatta toisiaa..

ei tietenkää joka päivä. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2005 klo 15:15 Täti Näppärä kirjoitti:
Miehellä ei ole tapana mitään hellyyksiä osoitella (ehkä niitä ei ole), mutta mulla on juuri tuollainen takapuolen taputtaminen yms. ohimennen tapana, ei se sen enempää vaadi. :D
Eipä minunkaan mieheni taputtele tai mitään muutakaan. Ite välillä ohimennen halaan tai taputtelen tms, mutta mies ei sellasta harrasta. Tykkäisin kyllä saada sellasta huomiota ja olen siitä aina välillä miehelle sanonut, mutta eipä ole mitään muutosta tapahtunut. :(
 
äiti3x
kyllä ne huomaa ja tuntee!!!!!!:) mikä sen ihanampaa kun mies tulee töistä ja taputtaa olkapäälle ja takamuksille tai antaa kunnon halin tai suukon.!!!
arjen pieniä onnen hetkiä!!!!!!!!! yhdessä oltu 6v.
 
kyllä huomaa kun nykyään niitä aika harvoin saa.. mutta itellä on tapana ohimennen läpytellä pyllylle ja mahalle ja suukotella... tänään se ukko osti mulle oikeen mun lemppari suklaata ja miksiköhän...? tietenkin sillä oli joku taka ajatus.. MUN PITI VIEDÄ SE KAVEREINEEN BAARIIN!!! no eipä tuo niin kamalaa nyt oo.. saa olla yksin koko illan kotona.. :D
 

Yhteistyössä