U
uurtein ja meikitön Elli
Vieras
"Naisten koko elämä kuluu siihen, että he yrittävät näyttää mahdollisimman hyvältä. Seurauksena on ylikorostunut seksuaalisuus, joka turruttaa seksuaaliset halut. Kyllä kuulkaa kirpputorimekossa oleva 50-vuotias uurteinen ja meikitön nainen voi olla pirun seksikäs. Tällaista luonnollista seksikkyyttä ei vain enää edes tajuta seksikkyydeksi, koska naisten normiksi on muodostunut ylikorostuneiden seksuaalisten ärsykkeiden tuottaminen meikkaamalla ja pukeutumalla."
Olen taas tänään täysin naturelle. Vuodet ovat tuoneet minullekin uurteita kasvoilleni.
En käytä puheessani seksikäs sanaa. Sana on aina tuntunut vastenmieliseltä.
Hyvännäköinen sanakin tökkii. Makuja on niin monenlaisia.
Luin eilen lehdestä jostakin vuoden runotytöstä. Nainen oli lookilta tyyliäni.
Ilmankos minua luonnehdittiin vähän aikaa sitten runotytöksi.
Kirpputorivaatteissa ei ole mitään vikaa. Olen itsekin menossa avustamaan lähiaikoina kirpputorille. Ehkä maaseudulla kirpputorivaatteita pidetään luuserin merkkinä, mutta Helsingissä siellä asiointi on arkipäivää.
Olen taas tänään täysin naturelle. Vuodet ovat tuoneet minullekin uurteita kasvoilleni.
En käytä puheessani seksikäs sanaa. Sana on aina tuntunut vastenmieliseltä.
Hyvännäköinen sanakin tökkii. Makuja on niin monenlaisia.
Luin eilen lehdestä jostakin vuoden runotytöstä. Nainen oli lookilta tyyliäni.
Ilmankos minua luonnehdittiin vähän aikaa sitten runotytöksi.
Kirpputorivaatteissa ei ole mitään vikaa. Olen itsekin menossa avustamaan lähiaikoina kirpputorille. Ehkä maaseudulla kirpputorivaatteita pidetään luuserin merkkinä, mutta Helsingissä siellä asiointi on arkipäivää.