[QUOTE="Huolissaan";25546478]Mitä tehdä?
Meidän naapurilla ei oo kaikki ihan kunnossa, ja mua huolestuttaa sen lasten ( ja koirankin) puolesta.
Tää nainen muutti tuohon keväällä, eronsa jälkeen.
Ihan mukava ihminen, ollaan juteltu useasti, mutta ei mitään tärkeää.
Mutta välillä se on ihan kummallinen, kävelee melkein päin eikä tunnu huomaavan ollenkaan, ihan muissa maailmoissa. Yhden kerran kaatui tullessaan koiran kanssa lenkiltä, oli aika sekaisin, sanoi vaan että pyöryttää. Kysyin että tarviiko apua jne. Muttei vastannut, käveli vaan kotiinsa. Sen verran sain kysyttyä että lapset ei silloin ollut kotona.
Nyt parina päivänä koira on ulissut siellä todella pitkään, ja eilen lapset itkivät todella äänekkäästi.
Joo, lapset itkee siksi tää onkin niin vaikeaa kun en tiedä että onko siellä joku hätä vai ei.
Mutta ne lapset siis on n. 5-7 v ettei nyt ihan pieniä enää, eli ei sellaista pienten itkemistä ole
Ja oudointa että nyt muutaman päivän sisällä on soittanut meidän ovikelloa kun ei saa oveaan auki, oon sitten avannut sen sille, eikä siinä mitään vikaa ole ollut.
Itsekin hän tälle naureskeli.
Ja ei ainakaan haise viinalta, etten usko siitä olevan kysymys.
Oon jutellut myös hänen äidin kanssa kun on joskus ollut käymässä ja haluisin kertoa sille näistä havainnoista, mutten mä tiedä nimeä tai muutakaan.
Mitä mä teen? Vai oonko vaan anatnut mielikuvitukselle vallan?[/QUOTE]
Jos se käyttää niitä huumeita. Niitähän on jo Suomessakin.