Huolimaton postinjakaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vie kirje postiin, silloin menee muistutus jakajalle... jos viet kirjeen suoraan sinne naapurille, niin ei jakajallakaan ole tietoa et on töpännyt...

Meillä postinkantaja on ollut viehtynyt siihen, et tunkee laskuja mainosten VÄLIIN! Mä olen ollut tosi tarkka laskujen kanssa kun budjetti ei kestä karhuja ja laitan aina laskut suht heti maksuun..noh, sit viime syksynä mä jouduin maksamaan kahdesta laskusta muistutusta ja mietin, et noh, kai mun hatarapää on vaan pettänyt..kunnes muutamia kertoja olen sittemmin löytänyt ihan tavallisten mainosten välistä mm. sähkö- ja puhelinlaskun..joten nykyään tarkistan joka kerta mainokset, kun ennen vaan heitin rodeen.... :headwall:

Mulla oli toissa viikolla Me Naiset-lehdestä revenny neljä viimestä sivua IRTI KOKONAAN! Sain jakajan kiinni rapusta, kommentti oli "Se meni säpäleiks, ku mä työnsin sen luukusta. Olen pahoillani". Tunki siis liikaa postia kerralla, oli iso pinkka. \|O
Laitoin kyllä heti palautetta postille.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:23 MorbidMama kirjoitti:
Meillä postinkantaja on ollut viehtynyt siihen, et tunkee laskuja mainosten VÄLIIN! Mä olen ollut tosi tarkka laskujen kanssa kun budjetti ei kestä karhuja ja laitan aina laskut suht heti maksuun..noh, sit viime syksynä mä jouduin maksamaan kahdesta laskusta muistutusta ja mietin, et noh, kai mun hatarapää on vaan pettänyt..kunnes muutamia kertoja olen sittemmin löytänyt ihan tavallisten mainosten välistä mm. sähkö- ja puhelinlaskun..joten nykyään tarkistan joka kerta mainokset, kun ennen vaan heitin rodeen.... :headwall:

No täällä ainakin kaikki posti pakataan siten, että jonkun isomman mainoksen välissä on pienemmät kirjeet yms. Kaipa se on siksi, että on postinkantajan se helpompi napata sieltä omasta salkustaan ja kaikki tarttuu varmasti kerralla mukaan.

Postinkantajat on nykyään niin kiireistä porukkaa, että täällä harrastetaan postin ruttaamista. Jos viikolla jaetut mainokset on laatikossa jotka yleensä jaetaan illalla ja en siis ole niitä hakenut. Niin sillon postinkantaja ruttaan ne postit surutta laatikkoon kattomatta mimmosena ryppynä ne sinne menee. Eli ei jakseta sen vertaa, että laitettas nätisti.
Sit, jos oon muutaman päivän reissulla ja yleensä sit kertyy jonkin verran postia niin sama juttu. Eikä tule edes lehteä päivittäin joka täyttäs laatikkoa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:37 HelmenTyttö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:23 MorbidMama kirjoitti:

No täällä ainakin kaikki posti pakataan siten, että jonkun isomman mainoksen välissä on pienemmät kirjeet yms. Kaipa se on siksi, että on postinkantajan se helpompi napata sieltä omasta salkustaan ja kaikki tarttuu varmasti kerralla mukaan.

Ei ne laskut suinkaan aina ole mainosten välissä..en sitten tiedä et olisko kantajilla vähän eri tyylejä. Mut toi on musta huono tapa, koska monet ei sen kummemmin vilkase mainoksia.Parempi olis tunkea ne laskut sitten vaikka jonkun lehden väliin..tms.

Täytyypä sanoa että virheitä sattuu :whistle:

Olen ollut postilla kesätöissä ja kerran, kun menin uudelle piirille löysin hyllyn päältä pinon laskuja! Oli ilmeisesti edellinen jakaja jättäny sinne :headwall: :headwall: Ei hajuakaan kuinka kauan olivat siellä olleet, mut kiireen vilkkaa ne sieltä jaoin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:47 The titityy kirjoitti:
Meitä asuu pihapiirissä kaksi samansukunimistä ja yksi joka on muuten sama, mutta -inen pääte puuttuu.
Postit on aina ties kenen laatikossa. *murr*

mulla on kans täyskaima ja postit oli useamman kerran ties kenen laatikossa ja tämän kaiman postit meidän lootassa... sitkeästi kannoin takaisin postiin ja nyt on tilanne parantunut... ei ole kaiman posteja ainakaan meidän lootassa näkynyt... kai se jakaja kymmenennen huomautuksen jälkeen hoksas että onkin kaks eri henkilöä...

Oon myös itse saanut jonkun joka oli tarkoitettu tien toisella puolella asuvalle on myös laittanut viereisen naapurin.
Yhdessä talossa oli käyny niin oli eri rapuissa sama sukunimi ja laittoi eri henkilölle ja meni sanomaan postinjakaja ole ei henkilö vie sille ja oli jotain paksuja oikeus kirjeitä jotain oikeusjuttu käymässä. Lipasto oli sen jälkeen käytävällä oven takana ja se ei sen oven takana eikä sekään sitä ottanu otti eri henkilö lähtiessään.

Yhteistyössä