Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:23 MorbidMama kirjoitti:Meillä postinkantaja on ollut viehtynyt siihen, et tunkee laskuja mainosten VÄLIIN! Mä olen ollut tosi tarkka laskujen kanssa kun budjetti ei kestä karhuja ja laitan aina laskut suht heti maksuun..noh, sit viime syksynä mä jouduin maksamaan kahdesta laskusta muistutusta ja mietin, et noh, kai mun hatarapää on vaan pettänyt..kunnes muutamia kertoja olen sittemmin löytänyt ihan tavallisten mainosten välistä mm. sähkö- ja puhelinlaskun..joten nykyään tarkistan joka kerta mainokset, kun ennen vaan heitin rodeen.... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:37 HelmenTyttö kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:23 MorbidMama kirjoitti:Meillä postinkantaja on ollut viehtynyt siihen, et tunkee laskuja mainosten VÄLIIN! Mä olen ollut tosi tarkka laskujen kanssa kun budjetti ei kestä karhuja ja laitan aina laskut suht heti maksuun..noh, sit viime syksynä mä jouduin maksamaan kahdesta laskusta muistutusta ja mietin, et noh, kai mun hatarapää on vaan pettänyt..kunnes muutamia kertoja olen sittemmin löytänyt ihan tavallisten mainosten välistä mm. sähkö- ja puhelinlaskun..joten nykyään tarkistan joka kerta mainokset, kun ennen vaan heitin rodeen.... :headwall:
No täällä ainakin kaikki posti pakataan siten, että jonkun isomman mainoksen välissä on pienemmät kirjeet yms. Kaipa se on siksi, että on postinkantajan se helpompi napata sieltä omasta salkustaan ja kaikki tarttuu varmasti kerralla mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 10:47 The titityy kirjoitti:Meitä asuu pihapiirissä kaksi samansukunimistä ja yksi joka on muuten sama, mutta -inen pääte puuttuu.
Postit on aina ties kenen laatikossa. *murr*