Huoli ystävästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hammaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hammaa

Vieras
Vitsit mä alan olla huolissani mun ystävästä. Yleensä pidetään pari kertaa viikossa yhteyttä ja viime viikolla puhuttiin, että tavattaisiinkin perjantaina.
Yritin eilen soittaa, ei vastausta. Laitoin tänään viestin, että onko hengissä, kun ei kuulu mitään, ei vastausta.

Ihmetyttää ja oikeastikkin alkaa huolestuttaan.
Mun ystävä on taipuvainen masennukseen ja tällä hetkellä raskaana, on ollut kyllä väsynyt ja sen takia en viitsi pommittaa jatkuvasti, jos ei vaan yksinkertaisesti jaksa vastata puhelimeen.

Toivottavasti on ok. Mulla on ollut usein noita kausia, etten yksinkertaisesti jaksa vastata puhelimeen tai pitää yhteyttä kehenkään.

Niin minullakin, paan vaan puhelimen äänettömälle ja nukun toisinaan. En jaksa siis vastata edes ystäville, saatikka kellekkään muulle. Se meitä tämän ystävän kanssa eniten yhdistääkin, että molemmat aina välillä pyöritään masennuksen kourissa.

Sitä on vaikea selittää ja ymmärtää, että miksei jaksa vastata puhelimeen tai lähteä vaikka kauppaan, mennä avaamaan ovea tms.. Jos ei itse ole ollut masentunut. On vaan niin väsynyt joskus, ettei jaksa edes kunnolla hengittää.

Mutta asiaan, tosiaan toivon että on ok.

Niin minullakin, paan vaan puhelimen äänettömälle ja nukun toisinaan. En jaksa siis vastata edes ystäville, saatikka kellekkään muulle. Se meitä tämän ystävän kanssa eniten yhdistääkin, että molemmat aina välillä pyöritään masennuksen kourissa.

Sitä on vaikea selittää ja ymmärtää, että miksei jaksa vastata puhelimeen tai lähteä vaikka kauppaan, mennä avaamaan ovea tms.. Jos ei itse ole ollut masentunut. On vaan niin väsynyt joskus, ettei jaksa edes kunnolla hengittää.

Mutta asiaan, tosiaan toivon että on ok.

Mulla on kanssa ystävä jolla on samoin, se on hyvä, että on toinen joka tietää mitä käy läpi.

Yhteistyössä