Huoli mielenterveydestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kävin pari vuotta sitten eräissä tutkimuksissa, joissa paljastui että mulla olisi viittauksia kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön.
Silloin mulle laitettiin lähetettä mielenterveysklinikalle, josta ei nyt pariin vuoteen oo kuulunut mitään.
Asia on jääny vaivaamaan, ja haluaisin tietää onko mulla oikeasti se, mutta pelkään hirveesti että jos asiaa lähen selvittämään, mut luokitellaan epäsopivaksi äidiksi ja lapset viedään pois.
Nyt siis haluan kysyä teiltä kanssafoorumilaiset, onko tää pelko ihan turhaa?
Onko kenelläkään ollut kokemusta kyseisestä asiasta?

jos sulla ei tän kahden vuoden aikana ole ollut masennusta eikä maniaa niin luultavasti ei ole ja turhaan huolehdit. ja vaikka se olisikin, muttet oireile mitenkään niin en kyllä nää syytä lähteä sitä selvittämäänkään. viitteet jostain ei välttämättä tarkoita yhtään mitään.

Valitettavasti terveydenhuoltosysteemi hukkaa välillä lähetteitä ja muita tietoja. Pitää siis itse pitää huoli siistä, että saa kaikki tarvittavat ajat ja tutkimustulokset tietoonsa jne.

Itsekin olen saanut seurantakäynnin lääkäriajan kerran ihan eri tavalla kun alun perin on lääkärin kanssa sovittu. Soitin perään ja ajanvarauksesta kauhisteltiin ja pyydeltiin anteeksi virhettä.

Eli nyt pikapikaa soittamaan lähetteen perään ja kysymään, minne se on hukkunut!

Minulla epäillään ko sairautta, ja haluaisin myös tietää, miten asia selviää. Olen kaksi kertaa ollut psykoottisena suljetulla, mutta masennuskaudet minulta puuttuu. Lasten puolesta en pelkää, kyllä ne olisi jo viety, jos niin olisi. =) Sen verran pahasti olen "kilahtanut", viimeksi kesällä poliisien kanssa osastolle mentiin..

[QUOTE="Minttu";27829135]Minulla epäillään ko sairautta, ja haluaisin myös tietää, miten asia selviää. Olen kaksi kertaa ollut psykoottisena suljetulla, mutta masennuskaudet minulta puuttuu. Lasten puolesta en pelkää, kyllä ne olisi jo viety, jos niin olisi. =) Sen verran pahasti olen "kilahtanut", viimeksi kesällä poliisien kanssa osastolle mentiin..[/QUOTE]

Minkä vuoksi poliisit olivat mukana?

Yhteistyössä