Huolestuttavaa

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mun mielestä on aivan järkyttävää, että 2-vuotias lapsi esittää mitä äiti ja isä tekevät sängyssä. Kyseessä on siis siskoni poika, joka joutuu moista näkemään. Heidän perheessään siis isä ottaa mitä haluaa, milloin ja missä vaan haluaa... Eli ei ilmeisesti haittaa vaikka lapsi näkisi heidän aktinsa. Kuvottavaa!

äiti
Ilmoita nimettömänä lastensuojeluun. Vaikka kuinka on siskon poika niin sitä suuremmalla syyllä. Ois paikallaan ammatti-ihmisten vähän jutella isälle että kuinka eletään! Tuohan on lapsen seksuaalista pahoinpitelyä!

Otapas yhteys vaikka neuvolaan, kysy anonyymisti jos et nimelläsi halua esiintyä, miten neuvovat asiaan reagoimaan.

Mun mielestäni et todellakaan ota asiaa liian vakavasti, vaanolet täysin oikeassa, että tuollainen ei ole normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja minä kuulemma otan liian vakavasti, kun siskolle asiasta valitin. Raukka puolustelee miestään.
Niin minunkin äiti aina oli isän puolella kun isä meitä lapsia hakkas. Jätä siskosi puolustelut omaan arvoonsa ja soita nimettömänä lastensuojeluun! Ties miten se mies sun siskoas uhkaa!?

ap
En vaan uskalla sekaantua asiaan, vaikka lapsen puolesta olen älyttömän surullinen. Kuitenkin asia tulisi jollain tapaa ilmi siskon miehelle ja olen kuitenkin huolissani oman perheeni turvallisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En vaan uskalla sekaantua asiaan, vaikka lapsen puolesta olen älyttömän surullinen. Kuitenkin asia tulisi jollain tapaa ilmi siskon miehelle ja olen kuitenkin huolissani oman perheeni turvallisuudesta.
hei, tiesitkö, että sulla on velvollisuus ilmoittaa asiasta eteenpäin? soita nimettömänä lastensuojeluun, se vaatii sinulta yhden soiton mutta voi pelastaa tuon pienen pojan (ja siskosikin) elämän.

Yhteistyössä