huolestuttaa oma vointi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
meillä on kaksi lasta toinen pian 2v ja toinen 11kk. raskaana olen rv 32. en tiedä miten pääsen loppuun asti. selkä on todella kipeä. mursin varpaani ja sen vuoksi joudun kävelemään huonossa asennossa. josta johtuen muutenkin yliliikkuva selkäni on kipeytynyt todella pahasti. oon meinannut kaatua pari kertaa toinen lapsi sylissä ym.. ja toinen en saa enää nukuttua. ekassa raskaudessa olin niin väsynyt et aloin pyörtyilemään.. nyt näyttää taas tilanne alkavan olemaan sama.. (ja kyllä tää on viimeinen lapsemme). ahdistaa vaan tosi paljon.. mies on mut käy töissä ja pienemmälle ei kelpaa isä lainkaan. mummua en kehtaa jatkuvasti pyytää apuun ja toinen mummu on töissä piiitkällä.. miten ihmeessä mä pärjään tän muutaman viikkoa? siis ihan tosissani..

Ainakin Oulusta saa maksullista perhetyötä tällaisiin hätätilanteisiin neuvolasta kahdeksi viikoksi. Ei oo edes mitenkään kallista, ota selvää oman paikkakuntasi neuvolasta onko tällaista sielläkin tarjolla.

Kysäses vaikka neuvolakäynnillä terkkarilta, mitä mahdollisuuksia teillä päin on.

Ja sun pitää sun miehelleski puhua, jotta auttaa sua kotitöissä ja koittaa muutenkin jotenkin helpottaa sun arkijuttuja, esim. ruuanlaitto valmiiks jo edellisenä päivänä jne. Oishan sekin pientä apua päivään.

Yhteistyössä