Äh.. taas miehen pettäminen vaivaa enkä saa unta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuinen

Vieras
helmikuussa suhde muuttui, kun sain kuulla
- miehen tapailleen pari kuukautta toista naista selkäni takana, josta kaikki miehen kaveritkin tiesivät
- mies harrasti naisporukan kanssa selkäni takana urheilua, saunailtoja ym..
- mies kirjoitteli naisen kanssa selkäni takana
- tuon naisen kanssa mies myös kulki käsi kädessä, suuteli, halaili, vei vanhempiensa kotiin yöksi (vanhemmat ei kotona, väitti ettei seksiä ollut mutta mutta..)(!!)

Me olimme siis kihloissa, avoliitossa ja lasta yritettiin. Mies oli töissä toisella paikkakunnalla ja siellä nuo tapahtui. Mies jäi kiinni vahingossa eikä ensin meinannut myöntää mitään.. parin kuukauden päästä tuosta vasta sain kiristettyä koko totuuden. ja kyllähän se satutti, kun toinen on valehdellut ja kaikki muut ovat tuosta tienneet paitsi minä.

Mies on yrittänyt muuttua paljon.. ei käy juuri missään, ottaa eri tavalla huomioon ja ainakin vakuuttaa, että on nyt saanut järjen päähän, tietää mitä haluaa jne.. Meillä meni hyvin noiden tapahtumien aikana.. seksiä oli, ei riitoja, yhteistä laatuaikaa oli jne.. en olisi voinut uskoa.

Milloin tästä pahasta olosta pääsee? kun se nousee, se lamaannuuttaa. Tänäänkin yhtäkkiä tuo asia tuli mieleen ja mies nukkuu tuolla tyytyväisenä, mutta mä en ahistukseltani saa unta. mua kuvottaa ajatus miehestä niiden naisten seurassa ja suutelemassa sitä toista naista, meidän yhteisten ystävien nähden jne.. en tiedä voinko luottaa. ahdistaa. mieskään ei jaksa mua enää kuunnella eikä aiheesta keskustella.

En halua lannistaa mutta itse en päässyt koskaan asian yli, joten erosin. Mutta kyllähän monet pariskunnat pääsevät pettämisen yli, vaatii vain aikaa ja tahtoa.

kiitos vastauksesta. kerroin miehelle aamulla että taas mua vaivaa tuo asia.. johon mies sanoi tympääntyneenä, että "eikö olisi aika jo mennä eteenpäin". Hyvähän sen on sanoa... :(

tiedän tunteen,olen läpikäynyt saman ja mieheni kommentit oli saman tyylisiä.meillä pettämisestä kulunut nyt 3v ja vieläkin se käy mielessä silloin tällöin.oikeastaan miehen käytös ja selvästikin halu muuttua auttoi meitä jatkamaan yhdessä.tuskin siitä muuten olisi mitään tullut.luottamus ei palaa koskaan samalle tasolle,kuin ennen...

Mä en ehkä antais anteeksi tollasta.. Aika törkee temppu! Mitä sitten,kun teillä on 2 lasta ja sama tapahtuu?? Kannattaisko lähteä vielä, kun voi eikä ole lapsiakaan kärsimässä sivussa.

Yhteistyössä