N
nunna
Vieras
Viikko sitten sain selville, että mieheni on jotakin tuusannut yhden kaverini kanssa. Jo tuolloin laitoin eropaperit vireille; en suinkaan tuosta syystä; vaan kaikesta muustakin mitä mies on minulle vuosien aikana tehnyt. En ole kiltti minäkään ollut ja tuolloin kerroin hänelle. Meillä on ns sopimus ollut siitä että jos jotakin pöljää tekee, niin pidetään huoli että toinen ei missään olosuhteissa kuule siitä ulkopuolisilta. Mieheni tapauksessa kaikki muut tiesivät paitsi minä. Viikko sitten hän väitti kivenkovaan että kyse on vain pussailusta. Noh, en uskonut. Eilen sain tiristettyä tiedon että seksiä on harrastettu ja vielä muutamaan kertaankin.
Tiesin sen ja se ei minua loukkaa ollenkaan niin paljon kuin se, että hän valehteli minulle ja olisi ollut valmis rakentamaan suhteen valheen päälle
Toiseen naiseen ns kaveriini en ole ollut missään yhteyksissä enkä aio ollakaan. Olen jo hyvinkin aikuinen ihminen, liki 40 ja ymmärrän että seksi voi joskus olla seksiä, mutta en hyväksy näitä muita asioita ympärillä. Olen ihan kammottavan katkera koska olen kuullut mieheltäni isosta perseestäni, löysästä mahasta, rumasta tukasta jne. Viimeisin synnytys oli 2,5 vuotta sitten ja olen hoikka ja hyvässä kunnossa. Tiedän sen, mutta kun asian kuulee omalta läheiseltään, niin senhän uskoo eli siis että on ruma.. Sitten se menee ja panee 20:stä isotissistä pikkupimua, huhhuh. Nyt mies kuulemma rakastaa mua ihan kauheasti ja blaablaa. Kuka helvetti voi sanoa rakkaalleen että on ruma eikä mitään mitä naiselta odottaa?? Aaarggh..
Anteeksi, olipa sekavaa. Mutta semmosta tähän aamuun...
Tiesin sen ja se ei minua loukkaa ollenkaan niin paljon kuin se, että hän valehteli minulle ja olisi ollut valmis rakentamaan suhteen valheen päälle
Anteeksi, olipa sekavaa. Mutta semmosta tähän aamuun...