huolestunut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkku88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Inkku88

Uusi jäsen
07.09.2008
2
0
1
Tein tänä aamuna raskaustestin, ja se näytti positiivistä. Olen aivan suunnattoman onnellinen siitä!! <3 ollaan jo jonkin aikaa lasta toivottu ja yritetty..nyt kuitenkin huolestuttaa,kun tuli eilen otettua alkoholia todella paljon. :'( Laskurin mukaan nyt olisi kolmas raskausviikko. Olisi pitänyt tehdä se testi jo eilen, mutta kun tein testin 3 päivää sitten niin silloin se oli vielä negatiivinen.. Kuukautiset olivat muutaman päivän myöhässä ja koko viime viikon oli sellainen olo että menkat alkavat kohta.. Päätin sitten kuitenkin aamulla tehdä vielä sen testin, kun ne kuukautiset eivät edelleenkään olleet alkaneet.... Nyt kaduttaa ja pelottaa että tuli eilen otettua niin paljon. Olen jostain lukenut että jo muutama alkoholi annos kaksinkertaistaa keskenmenoriskin. Onko kellään vastaavia kokemuksia? tai muuten vaan neuvoja... :'(

Älä turhaan pelkää, teillä on viel erilliset verenkierrot eli ei varmaan vauvaan mitenkään vaikuttanut ku raskaus on viel noin alussa :)
Itsekkin join ekaa oottaessa vahingossa (en siis ollu tehny testiä vielä ) noil viikoil ja ihan terve tyttö on :)

Mä ajattelin alussa samoin kuin Nanna1980, mutta kun vauvaa ei alkanut kuulumaan, niin päätin elää ihan normaalia elämää enkä ressata. Kolme vuotta yritettiin vaavia ja nyt vihdoin tärppäsi eräänä tosi kosteena viikonloppuna. Ja olen ottanut senkin jälkeen. Enkä ole tippaakaan huolissani, kuten saralia jo kirjoittikin, että on erilliset verenkierrot. Tein raskaustestin viikoilla 5+1 ja sen jälkeen en tietenkään ole ottanut pisaraakaan.

Onnea plussasta! :flower:

Yhteistyössä