Huoh, ovatko teiniodottajat/teiniäidit lisääntyneet vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja nuusku
  • Ensimmäinen viesti
nuusku
Taas näkyi kaupungilla 15-16v likkoja mahat pystyssä, samanikäisiä äitejä myös tupakka huulessa kaveriporukassa vaunujen kanssa. Ei muuten mitään, mutta kun kaverit vetelee kanssa röökiä ja kiroilee sekä räkii niin onko siinä kiva lapsella olla. Eikös lasten kanssa kuuluisi olla puistossa tms eikä koko päivää kaupungilla rattaisiin kahlittuna.Samat äidit siellä pyörii.

onko vanhat äidit lisäntyneet jotka vaikka laivalla siellä humalapäissään lapsiaan valvottavat 2 aikaan yöllä kovassa metelissä?Näitä keskikäsi mä oon nähnyt. en o nuorilta tota huomannut.

joo ei oo mitään keskiikäsiä vastaan. itse olen ollut teiniäiti ja hyvin hoitanut. ei mitään tupakkaa tai alkoa

Venakko Milanna
monet ajatelevat että mäkin olen teini äiti , vaikka en ole,melkein joka kerta pitäis kuunnella jossain kaupassa että (katso teini!Onko hän 16v ja kaks lasta jo) :kieh: :eek:

Mun on pakko sanoa, että mä katselin yksi ilta ihan samaa...

tosi nuori äiti, varmaan 16. Menin kaverille kylään, ja tää mamma oli kiskan pihassa rööki huulessa lapsi rattaissa kaveriporukan kanssa, sellaisia mopopoikia ja tyttöjä, ihan perussettiä. Ja kun tulin kaverin luota, ne oli vieläkin siinä, vaunut samalla kohtaa ja lapsi yhä siellä niiden kanssa äitineen. Mun teki mieli mennä kysymään että mitä v*ttua sä täällä hillut tähän aikaan, lapsen kanssa? Mutta en sitten mennyt. Ja mä olen nuori, ja vielä nuorempana äidiksikin tullut, kaikki tietää sen. Mutta toi ei mene mun jakeluun. Kun ryhtyy äidiksi, siitä seuraa jotain, ei voi jatkaa elämäänsä kuten ennen lasta (ellei se elämä ole ollut jo lapsikelpoista ennen sitä.)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

tosi nuori äiti, varmaan 16. Menin kaverille kylään, ja tää mamma oli kiskan pihassa rööki huulessa lapsi rattaissa kaveriporukan kanssa, sellaisia mopopoikia ja tyttöjä, ihan perussettiä. Ja kun tulin kaverin luota, ne oli vieläkin siinä, vaunut samalla kohtaa ja lapsi yhä siellä niiden kanssa äitineen. Mun teki mieli mennä kysymään että mitä v*ttua sä täällä hillut tähän aikaan, lapsen kanssa? Mutta en sitten mennyt. Ja mä olen nuori, ja vielä nuorempana äidiksikin tullut, kaikki tietää sen. Mutta toi ei mene mun jakeluun. Kun ryhtyy äidiksi, siitä seuraa jotain, ei voi jatkaa elämäänsä kuten ennen lasta (ellei se elämä ole ollut jo lapsikelpoista ennen sitä.)
Jotkut on vaan kypsempiä olemaan se vanhempi ku toiset! Teini äiti minäkin.

Venakko Milanna

Mä en ymmärrä,miten heidän lapset kestävät sen kaikki :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja milanna:

Mä en ymmärrä,miten heidän lapset kestävät sen kaikki :eek:
En mäkään ymmärrä. Ja en usko, että kestävätkään, kovinkaan hyvin. Tai sitten sitä tottuu, ja ovat itse vanhempina omilleen samalaisia. Mistä sitäkään tietää. Mutta mä olen saanut ihan toisenlaisen esimerkin vanhemmuuteen, joten pistää silmään kyllä kovasti tollanen.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
onko vanhat äidit lisäntyneet jotka vaikka laivalla siellä humalapäissään lapsiaan valvottavat 2 aikaan yöllä kovassa metelissä?Näitä keskikäsi mä oon nähnyt. en o nuorilta tota huomannut.

joo ei oo mitään keskiikäsiä vastaan. itse olen ollut teiniäiti ja hyvin hoitanut. ei mitään tupakkaa tai alkoa

No ne nuoret ei pääse laivalle, eiks sinne oo nykyään ikäraja 21? :p

Samanlaista menoa Turussa. Hansan edusta täynnä päiväsaikaan teiniäitejä kaveriensa kanssa tupakat suussa tottakai. Ja iltasellakin niitä näkee siinä. Ihan sama mulle sinänsä. Itekin saanut lapsen 19v iässä mut en silti juossut kaverien kanssa entiseen tapaan. Muuttui kuviot. Ja mun mielestä ei ole yleistämistä jos sanoo jotakin negatiivista teiniäideistä, siihen usein vedotaan, mitään pahaa ei saisi kyseisistä äideistä sanoa, vaikka kaikki tietää varmaan että teiniäideillä enemmän ongelmia kuin hieman vanhemmilla.

minuakin voisi luulla teiniksi(17kesäseks)! vaikka olen 25v! että saattaapi olla arviosi iästä pielessäkin! minä en kyllä ole koskaan polttanut. mutta tiedän kyllä eräänkin äidin joka polttaa yms kahden lapsen äiti ja 30v(onkos se sitte teini myös?).ja mitä tulee kavereitten kanssa kylällä oloon niin jos lapsi ei itke ja huuda siellä vaunuissa niin ei varmaan vahingoita lasta!

tosin tupakointia pienten lasten lähellä en ymmärrä. olen yrittänyt ex:ällekkin sanoo että ei polttaisi edes pojan nähden,mut on niin vaikeaa olla 4vrk /kk niin että katsoo missä polttaa.

ellukka1
Alkuperäinen kirjoittaja ViciousDream:
Samanlaista menoa Turussa. Hansan edusta täynnä päiväsaikaan teiniäitejä kaveriensa kanssa tupakat suussa tottakai. Ja iltasellakin niitä näkee siinä. Ihan sama mulle sinänsä. Itekin saanut lapsen 19v iässä mut en silti juossut kaverien kanssa entiseen tapaan. Muuttui kuviot. Ja mun mielestä ei ole yleistämistä jos sanoo jotakin negatiivista teiniäideistä, siihen usein vedotaan, mitään pahaa ei saisi kyseisistä äideistä sanoa, vaikka kaikki tietää varmaan että teiniäideillä enemmän ongelmia kuin hieman vanhemmilla.
saanko udella miksi olisi enemmän ongelmia?
miksi ei saisi sanoa mitään pahaa?
teiniäitiys keskustelut kuitenkin yleensä menevät tätä rataa: rööki suussa 16v pikkulikka oli taas tossa kaupungilla,voi lapsi raukkaa..voi voi..

en koskaan ole törmännyt vielä keskusteluun mikä olisi aloitettu näin: olipas tuossa nuori ja reipas äiti lapsensa kanssa vauva uinnissa,kiva oli katsoa nuorta äitiyttä.. mutta tuollaisia teiniäitejähän ei ole edes olemassa :whistle:

Kyllä. Olen itsekin törmännyt samaan.

Mutta hei, olen katsellut samaa myös "normaali-ikäisistä" äideistä.

Eniten mua pistää silmään se yömyöhään kylillä kykkiminen, mutta kai niiden lapsien rytmit sitten on sellaiset. Omani kun menee nukkumaan ennen kahdeksaa.

Ja mä olen 17-vuotiaana saanut ensimmäiseni enkä ole muuten ikinä ollut nortti suussa yömyöhään "tuolla jossain."
Ei mulla olis edes kenen kanssa menisin. Ei mulla ole kavereita.

:ashamed:

ja minun äitini on sen melkein 50v ja polttaa on polttanut 30v,ja monta lasta siinä ajassa maailmaan saattanut. että kyllä niitä kaiken ikäisiä äitejä ja isiä polttaa tupakkia!!!

mitä tulee tosiaan tohon muuhun elämään niin pitäisikö sitäolla 18v kotona 24/7 kun lapsen saa???? sori mut en minä aainakaan,kahvilla käyn ystävien kanssa ja syömässä,kävelyllä joskus jopa jutellaan kylällä sen aikaa ku poitsu jaksaa olla rattaissa/tuolilla. ei mun elämä ainakaan lapseen loppunut. kyllä ystävät kuuluu jokaisen ihmisen elämään!

Yhteistyössä