Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:saanko udella miksi olisi enemmän ongelmia?Alkuperäinen kirjoittaja ViciousDream:Samanlaista menoa Turussa. Hansan edusta täynnä päiväsaikaan teiniäitejä kaveriensa kanssa tupakat suussa tottakai. Ja iltasellakin niitä näkee siinä. Ihan sama mulle sinänsä. Itekin saanut lapsen 19v iässä mut en silti juossut kaverien kanssa entiseen tapaan. Muuttui kuviot. Ja mun mielestä ei ole yleistämistä jos sanoo jotakin negatiivista teiniäideistä, siihen usein vedotaan, mitään pahaa ei saisi kyseisistä äideistä sanoa, vaikka kaikki tietää varmaan että teiniäideillä enemmän ongelmia kuin hieman vanhemmilla.
miksi ei saisi sanoa mitään pahaa?
teiniäitiys keskustelut kuitenkin yleensä menevät tätä rataa: rööki suussa 16v pikkulikka oli taas tossa kaupungilla,voi lapsi raukkaa..voi voi..
en koskaan ole törmännyt vielä keskusteluun mikä olisi aloitettu näin: olipas tuossa nuori ja reipas äiti lapsensa kanssa vauva uinnissa,kiva oli katsoa nuorta äitiyttä.. mutta tuollaisia teiniäitejähän ei ole edes olemassa
Esititkö sä tän kysymyksen ihan yleisesti, vai jollekin tietylle?
Kyllä juttu on niin että kyllä vanhemmilla äideillä on suuremmat mahkut olla pitkäaikaisessa parisuhteessa, talouskunnossa ja elämänkokemuksesta tullut järki kohdillaan kuin meillä nuorilla. Enkä mä tätä pahalla sano, mutta faktaa se on. Meille ei ole fyysisesti mahdollista ollut olla 10 vuotta parisuhteessa saman miehen kanssa, tunnustat varmaan sen, eikä työelämässäkään sellaisia tienestejä tehdä että niillä lapsi elätettäisiin. Vanhemmilla äideillä yleensä ne ystävätkin on samaa ikäluokkaa mikä tarkoittaa sitä että myös ystävät tekee lapsia eikä kukaan hillu rööki suussa kiskan kulmalla (jos sellainen kiinnostaisi ylipäätään) vaan kaikki on samassa veneessä lapsineen ja perheineen. Näin mä asian näen. Ikävä kyllä.