A
ap
Vieras
Ollaan oltu kipeitä, ja vihdoin terveitä.
Sai kipeänä (vatsatauti) vähän sitä sun tätä, kun ei mikään oikein maistunut. Näin ihan terveydenhoitajan ohjeesta. Sai levätä ja katsella telkkarista paria piirrettyä.
Sai vetää tissiä normaalia enemmän, koska ei oikein juonut mitään.
Nyt palaaminen normaalirytmiin on kauheaa
Tuo kävelee mun perässä, valittaa, hokee sitä toista piiretyn nimeä, ja ei suostu ottamaan mitään syötäväksi. Juomaakaan hän ei ole ottanut tänään nimeksikään.
Itkee kaikesta, vaikka kuinka koitan selittää, että ei viinirypäleitä esim. voi vetää paketillista, koska siitä tulee masu tosi kipeäksi. Eikä äitin teetä voi juoda, kun se on äidin ja kaiken lisäksi tosi kuumaa.
Ikää siis lähes 1,5v.
Mitä tehdä, että saa tän elämän taas raiteilleen?
Mun oma nuppi tuntuu halkeevan, kun tuo ei oo lainkaan tyytyväinen.
Sai kipeänä (vatsatauti) vähän sitä sun tätä, kun ei mikään oikein maistunut. Näin ihan terveydenhoitajan ohjeesta. Sai levätä ja katsella telkkarista paria piirrettyä.
Sai vetää tissiä normaalia enemmän, koska ei oikein juonut mitään.
Nyt palaaminen normaalirytmiin on kauheaa
Tuo kävelee mun perässä, valittaa, hokee sitä toista piiretyn nimeä, ja ei suostu ottamaan mitään syötäväksi. Juomaakaan hän ei ole ottanut tänään nimeksikään.
Itkee kaikesta, vaikka kuinka koitan selittää, että ei viinirypäleitä esim. voi vetää paketillista, koska siitä tulee masu tosi kipeäksi. Eikä äitin teetä voi juoda, kun se on äidin ja kaiken lisäksi tosi kuumaa.
Ikää siis lähes 1,5v.
Mitä tehdä, että saa tän elämän taas raiteilleen?
Mun oma nuppi tuntuu halkeevan, kun tuo ei oo lainkaan tyytyväinen.