Hulluilla Päivillä Ponyt 119 euroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vinkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vinkki

Vieras
Oletteko huomanneet, että Hulluilla Päivillä on perjantaina Brion Ponyt -rattaat 119 euroa. On meinaan aika hyvä alennus, kun normaalihinta taitaa nykyään olla 179 euroa. Ostin itse pari vuotta sitten HP:lta nuo samat mustat ja on kyllä ehdottoman hyvä ostos.

Jokin aika sitten katsoin niitä ja hinta oli 169-179 euroa. Nyt näkyy saavan netissä tarjouksesta 139-149 euroa. Olisikohan hinta tullut jostain syystä alaspäin? Mutta 119 euroon tuskin kuitenkaan mistään normaalisti saat...

Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:
Juu ja sit niitä on 1-2 rattaat per liike. Eli ei ole monelle iloa tuostakaan tarjouksesta. Kellä on isoimmat kyynärpäät, niin hakekoon omansa. :xmas:

No ei, on niitä vaikka kuinka monet siellä. Itse hain pari vuotta sitten monta tuntia aukeamisen jälkeen ja sain vielä. Eli ihan riittävästi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Juu ja sit niitä on 1-2 rattaat per liike. Eli ei ole monelle iloa tuostakaan tarjouksesta. Kellä on isoimmat kyynärpäät, niin hakekoon omansa. :xmas:

No ei, on niitä vaikka kuinka monet siellä. Itse hain pari vuotta sitten monta tuntia aukeamisen jälkeen ja sain vielä. Eli ihan riittävästi...

3 vuotta sitten kun oltais ostettu Brion yhdistelmät Tampereelta niin myyjä nauroi räkäisesti ja sani ettei niit tullu kuin 4 kpl, ja olivat menneet aamula ennen 9 jo kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

3 vuotta sitten kun oltais ostettu Brion yhdistelmät Tampereelta niin myyjä nauroi räkäisesti ja sani ettei niit tullu kuin 4 kpl, ja olivat menneet aamula ennen 9 jo kaikki.

Osa tavarasta menee tosi nopeasti. Vaikkapa ne valtavat määrät Ulkoilupukuja viime keväänä...

Yhteistyössä